در حال بارگذاری ...
  • رفع تصرف فوری اراضی ملی شهرستان نجف آباد به ارزش ۳۰ میلیارد ریال

    طی یکسال بیش از ۶۲ هزار و ۹۰۰ ساعت گشت زنی توسط تیم های عملیاتی فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان اصفهان انجام شد و این تیم های عملیاتی و گشت خودرویی نسبت به پیمایش روزانه ، گشت زنی و رصد اراضی ملی و دولتی تحت پوشش اقدام کردند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف اراضی ، فوراً اقدامات قانونی لازم را انجام داده‌اند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از رفع تصرف فوری اراضی ملی شهرستان نجف آیاد به ارزش ۳۰ میلیارد ریال خبر داد .

    سرهنگ امیرسعید باقری اظهار کرد : در روزهای اخیر ، یک هزار مترمربع از اراضی ملی و دولتی استان اصفهان در شهرستان نجف آباد با هوشیاری کارکنان این فرماندهی از چنگال متصرفان خارج و رفع تعرض شد .  

    وی با بیان اینکه ارزش این اراضی رفع تصرف شده ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است ، گفت : در راستای صیانت از اراضی ملی ، اهم فعالیت‌های یگان حفاظت اراضی استان اصفهان در ۲ دسته کلی اقدامات پیشگیری و پیگیری در دست اقدام است .  

    فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان در خصوص اقدامات پیشگیرانه به عمل آمده در سال ۱۴۰۲ افزود : طی یکسال بیش از ۶۲ هزار و ۹۰۰ ساعت گشت زنی توسط تیم های عملیاتی فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان اصفهان انجام شد و این تیم های عملیاتی و گشت خودرویی نسبت به پیمایش روزانه ، گشت زنی و رصد اراضی ملی و دولتی تحت پوشش اقدام کردند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف اراضی ، فوراً اقدامات قانونی لازم را انجام داده‌اند . 

    وی اضافه کرد : در سال ۱۴۰۲ جهت اطلاع رسانی به مردم عزیز با نصب ۱۱۱ تابلو ، علائم هشدار دهنده و دیوار نویسی ، هشدارهای لازم اعلام تا مردم استان بدانند کدام اراضی مربوط به بیت‌المال است .  

    سرهنگ باقری با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ ، تعداد ۳۶ گزارش از طریق سامانه ۱۶۵۶ و سامانه خبری توسط یگان حفاظت اراضی استان دریافت شد که مورد رسیدگی قرار گرفتند عنوان کرد : در حال حاضر نیز سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ به صورت ۲۴ ساعته فعال است تا مردم استان اصفهان در صورت مشاهده موارد مشکوک تعرض و یا تصرف به اراضی ملی و دولتی موضوع را گزارش کنند و عوامل یگان حفاظت اراضی استان در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام خواهند داد .  

    وی با اشاره به اینکه هرگونه اقدام فیزیکی مانند دیوار و فنس کشی در اراضی ملی و دولتی ممنوع بوده و تصرف اراضی ملی و دولتی به شمار می‌رود ، گفت : با پایش روزانه توسط عوامل یگان حفاطت اراضی استان اصفهان ، عرصه بر متصرفان اراضی ملی استان تنگ شده است .




    مطالب مرتبط

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

    |

    در راستای رفع تصرف اراضی ملی و با حمایت جدی دستگاه قضایی در این خصوص ، ۳۰ فقره رای قضایی در سال ۱۴۰۲ به نفع دولت و بیت‌المال اخذ شد . هم اکنون ۲۲ پرونده در حوزه زمین و مسکن شهرستان لنجان در حال رسیدگی قضایی است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت : سال گذشته در بحث حفاظت از اراضی و رفع تصرف از اراضی ملی اقدامات بسیار مناسبی از جمله ۶۷ ...

    |

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی اعلام کنند .

    |

    نظرات کاربران