در حال بارگذاری ...
  • رفع تعرض ۱۴۳ هکتار زمین دولتی در اسفندماه سال گذشته

    رویکرد یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن پیشگیری از وقوع تعرض به اراضی دولتی است که در همین راستا و با اقدامات پیشگیرانه در اسفند ماه هیچ تعرضی در استان‌های البرز ، چهارمحال و بختیاری ، زنجان ، قم و گیلان رخ نداده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت : یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در آخرین ماه سال گذشته ۲۶۷ مورد تعرض به زمین‌های دولتی به مساحت ۱۴۳ هکتار را به صورت فوری رفع کرده است .

    ارسلان مالکی اظهار کرد : در اسفندماه سال گذشته بیشترین وقوع و رفع تعرض به اراضی دولتی در استان تهران ، فارس و خراسان رضوی روی داده و یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در آخرین ماه سال گذشته ۲۶۷ مورد تعرض به زمین‌های دولتی به مساحت ۱۴۳ هکتار را به صورت فوری رفع کرده است .

    وی اضافه کرد : رویکرد یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن پیشگیری از وقوع تعرض به اراضی دولتی است که در همین راستا و با اقدامات پیشگیرانه در اسفند ماه هیچ تعرضی در استان‌های البرز ، چهارمحال و بختیاری ، زنجان ، قم و گیلان رخ نداده است .

    معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص اجرای احکام قطعی قضایی در این ماه نیز گفت : ۲۶ مورد حکم قطعی به مساحت ۵۴ هکتار در سراسر کشور اجرا شده است .

    گفتنی است یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن وظیفه حفاظت از اراضی دولتی در حریم و محدوده شهرها را بر عهده دارد .




    مطالب مرتبط

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی واقع در شهرستان امیدیه اعلام کنند .

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کنند .

    |

    این اسناد شامل ۶۰ برگ اسناد تفکیکی در سایت ۶۷ هکتاری شهرستان در جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت و همچنین ۴۲ برگ سند تفکیکی در شهرک الوند بوده است .

    |

    یگان حفاظت راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با توجه به مسئولیت و وظایف خود بدون اغماض با سودجویان و متعرضان به اراضی ملی و دولتی به شکل جدی و قانونی برخورد می‌کند .

    |

    نظرات کاربران