در حال بارگذاری ...
  • اجرای ۷۳۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاها توسط بنیاد مسکن

    از ۲۵۰ هزار و ۸۹۲ واحدی که تحویل متقاضیان شد ، ۲۳۵ هزار و ۵۸۰ واحد روستایی و ۱۵ هزار و ۱۳۲ واحد شهری است . همچنین از واحدهای در دست اجرا به تعداد ۴۸۰ هزار و ۱۹۵ واحد، ۲۴۵ هزار و ۹۶۰ واحد روستایی و باقیمانده آنها شهری است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرای ۷۳۱ هزار و ۸۷ واحد نهضت ملی مسکن توسط آن بنیاد در روستاها و شهرهای تحت مسئولیت بنیاد خبر داد و گفت : از تعداد واحدهای اجرا شده ۲۵۰ هزار و ۸۹۲ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است .

    غلامرضا صالحی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در روستاها و شهرهای تحت مسئولیت آن بنیاد تشریح کرد .

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت : هم‌اکنون ۷۳۱ هزار و ۸۷ واحد مسکونی در شهرها و روستاها توسط بنیاد مسکن و با مشارکت مردم به اجرا درآمده‌ است . از این تعداد ۲۵۰ هزار و ۸۹۲ واحد به اتمام رسیده و تحویل متقاضیان شده و ۴۸۰ هزار و ۱۹۵ واحد نیز در دست اجراست .

    صالحی توضیح داد : از ۲۵۰ هزار و ۸۹۲ واحدی که تحویل متقاضیان شد ، ۲۳۵ هزار و ۵۸۰ واحد روستایی و ۱۵ هزار و ۱۳۲ واحد شهری است . همچنین از واحدهای در دست اجرا به تعداد ۴۸۰ هزار و ۱۹۵ واحد،  ۲۴۵ هزار و ۹۶۰ واحد روستایی و باقیمانده آنها شهری است .

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص واگذاری زمین و شناسایی اراضی برای واگذاری به واجدان شرایط در روستاها اعلام‌ کرد : تاکنون ۶۶۰ هزار قطعه زمین برای واگذاری در روستاها شناسایی شده و کارهای آماده سازی آن در حال انجام است .

    گفتنی است ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تعهد کرده است تا از ۴ میلیون واحد مسکونی نهضت ملی مسکن ، یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد را به اجرا درآورد و تحویل متقاضیان بدهد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه ۴۸۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها از ابتدای ...

    |

    بنیاد مسکن تعهد کرده است تا در طرح کلان دولت سیزدهم برای احداث ۴ میلیون واحد مسکونی در طی چهار سال ، یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد را در شهرها و روستاها وارد مرحله ساخت کند و بر تکمیل و تحویل آنها به متقاضیان با مشارکت خود متقاضیان همت گمارد .

    |

    این پروژه در ۱۲ بلوک شش و هشت طبقه با کارفرمایی اداره کل راه و شهرسازی گلستان و پیمانکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان احداث می شود . در حال حاضر در مرحله سفتکاری قرار دارد .

    |

    در حال حاضر ۳۸۶ هزار و ۶۵۹ واحد نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاها توسط بنیاد در حال ساخت است که ۱۶۶ هزار و ۸۲۶ واحد آن روستایی و ۱۸۸هزار و ۶۲۸ واحد شهری است .

    |

    تعهد بنیاد مسکن در استان زنجان واگذاری زمین به ۲۰ هزار قطعه است که سهمیه امسال برای ۱۰ هزار قطعه و واگذاری به متقاضیان تامین شده است . امروز عملیات آماده سازی این اراضی آغاز می شود و آماده واگذاری به متقاضیان است که باید این واگذاری‌ها با ثبت‌نام از طریق سامانه saman.mrud.ir انجام ...

    |

    نظرات کاربران