در حال بارگذاری ...
  • تامین زمین ورزشگاه ۱۲ هزار نفری ارومیه با جدیت دنبال می‌شود

    تامین زمین برای ایجاد فضاهای ورزشی برای ورزشکاران و فعالان سازمان‌های مردم نهاد در کانون توجه راه و شهرسازی آذربایجان غربی است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت : مکان یابی ورزشگاه ۱۲ هزار نفری ارومیه در حال انجام است و مکان یابی شده و تامین زمین این ورزشگاه با جدیت دنبال می‌شود .

    سید محسن حمزه لو در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، اظهار کرد : با تامین اراضی مورد نیاز برای ورزشگاه ۱۲ هزار نفری ارومیه در تلاش هستیم مجموعه ورزشی مناسب و با دسترسی راحت در شهر ارومیه راه اندازی شود .

    وی با تاکید بر اینکه تاکنون اراضی مورد نیاز اداره ورزش و جوانان استان تامین شده است ، تاکید کرد : با هدف تقویت روحیه نشاط و شادابی در بین آحاد جامعه، حمایت از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی توسعه زیرساخت‌های ورزشی با جدیت دنبال می‌شود .

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت : تامین زمین برای ایجاد فضاهای ورزشی برای ورزشکاران و فعالان سازمان‌های مردم نهاد در کانون توجه راه و شهرسازی آذربایجان غربی است .

    حمزه‌لو با اشاره به تامین مسکن برای اقشار مختلف مردم به خصوص ورزشکاران ، اظهار کرد : مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان غربی آمادگی دارد تا با توجه به ظرفیت‌های قانونی نسبت به تأمین مسکن چهره‌های مطرح ورزش استان در عرصه‌های جهانی اقدام نموده و برای تامین زمین با هدف ساخت مسکن نیز آمادگی داریم تا همسو با اجرای طرح نهضت ملی مسکن مساعدت و مشارکت داشته باشیم .




    مطالب مرتبط

    گسترش خدمات زیربنایی در محدوده‌های بازآفرینی شهری از مسائل مورد پیگیری بوده و توسعه این بخش نیازمند مشارکت و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان و شهرداری‌ها و همچنین همکاری مردم است .

    |

    پروژه سه هزار و ۴۰۰ واحد مسکن از طرح های نهضت ملی مسکن در زمین ۸۰ هکتاری در دست اجراست و باید روند اجرایی این طرح تسریع یابد . طرح ۷۸۸ خودمالکی مسکن در شهر جدید گلمان نیز در دست اجراست که در حال حاضر ۴۴۰ واحد از این طرح به اتمام رسیده است .

    |

    با توجه به رشد محدوده محلات هدف و جمعیت ساکن در آنها ، این اداره کل با همکاری دستگاه‌های دخیل در برنامه اقدام مشترک در شهرهای ارومیه ، بوکان ، پیرانشهر ، خوی ، سردشت ، سلماس ، مهاباد و میاندوآب نسبت به بازبینی برنامه اقدام مشترک اقدام نموده که در نهایت ۵۷۲ پروژه به اعتبار بالغ ...

    |

    تعداد ۵ پروژه بازآفرینی شهری باقیمانده نیز در سال جاری اتمام می‌شود و به بهره برداری خواهد رسید . پروژه‌های بازآفرینی شهری در شهرهای ارومیه ، خوی ، بوکان ، میاندوآب ، پیرانشهر ، سردشت و مهاباد اجرا شده‌ است .

    |

    اراضی الحاق شده به محدوده شهر سلماس در اولویت اجرایی نهضت ملی مسکن است و استفاده از ظرفیت اراضی اوقافی در اولویت دوم بوده و باید مقدمات اجرایی شدن نهضت ملی مسکن در این اراضی فراهم شود .

    |

    نظرات کاربران