در حال بارگذاری ...
  • به‌ ازای هر ۴۴۰ نفر یک بنگاه مشاور املاک در تهران وجود دارد

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از برخورد با بنگاه‌های املاک غیرمجاز و بررسی تخلفات پر تکرار در بنگاه‌های مشاور املاک در سال ۱۴۰۳ همانند رویکرد سال گذشته خبر داد و گفت : به‌ازای هر ۴۴۰ نفر یک بنگاه مشاور املاک وجود دارد و این همه مشاور املاک برای بازار مسکن نیاز نیست .

    حسین جنتی گفت : سال گذشته با ۲ هزار واحد املاک غیرمجاز و متخلف در استان تهران شهر به شهر برخورد جدی صورت گرفته است که این روند در سال ۱۴۰۳ نیز پیگیری خواهد شد . به‌ازای هر ۴۴۰ نفر یک بنگاه مشاور املاک وجود دارد و این همه مشاور املاک برای بازار مسکن نیاز نیست .

    وی تصریح‌ کرد : اگر بازارهایی نظیر ارز و طلا که همواره موجب تغییرات قیمتی در سایر کالاها می‌شوند در آرامش باشند بخش مسکن نیز از همین روند تبعیت کرده و شاهد نوسان قیمت نخواهد بود .

    مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از ساخت ۱۵۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در این استان توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و سایر نهادها و دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی خبر داد و گفت : امیدواریم ساخت مسکن ملی بتواند مانع از افزایش صعودی قیمت مسکن در استان تهران باشد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت : مشاوران املاک تا پایان روز جاری فرصت دارند مجوزهای کاغذی خود را به الکترونیک (شناسه ...

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    ۱۳ هزار و ۲۲۷ هکتار از محدوده‌های مصوب بافت فرسوده کشور در استان تهران واقع شده است که این میزان حدود ۸ درصد از بافت فرسوده کشور را شامل می‌شود .

    |

    سامانه املاک و اسکان ظرفیت بسیار خوبی برای برنامه ریزی و سیاست‌گذاری‌های آینده کشور با توجه به اطلاعات ثبت شده هر خانوار دارد که از سوداگری مسکن جلوگیری و خدمات رسانی را تسهیل می‌کند .

    |

    ادعای پرداخت هزینه یکسان برای واحدهای ۵۵ متری با واحدهای ۹۰ متری کذب است چرا که متقاضی هزینه واحد خود را مطابق با متراژ درخواستی پرداخت کرده است و اکنون هزینه درخواستی بنا بر فضای مشترک مشاعات ، پارکینگ واحدها و انباری‌های (۷۵ مترمربع) تعیین متقاضیان اعلام شده است .

    |

    نظرات کاربران