در حال بارگذاری ...
  • آغاز ساخت ۶ بیمارستان و یک ورزشگاه در سال جاری

    بر اساس آمارها سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی بیش از ۲۵۱ بیمارستان با ۲۴ هزار و ۴۴۳ تخت را ساخته و تحویل بهره‌بردار داده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی گفت : امسال در کنار تکمیل و تحویل ۶ بیمارستان و ۳ ورزشگاه ، ساخت ۶ بیمارستان و یک ورزشگاه دیگر نیز توسط سازمان آغاز می‌شود .

    علی نبیان از برنامه احداث چندین بیمارستان جدید و یک ورزشگاه که طرح آنها در سال گذشته به اتمام رسید در سال جاری خبر داد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی گفت : سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی در کنار تکمیل و تحویل ۶ بیمارستان و ۳ ورزشگاه که شامل بیمارستان ۲۶۰ تختی کرج ، بیمارستان ۴۰۰ تختی رشت ، بیمارستان ۳۴۱ تختی ساری ، بیمارستان ۱۹۷ تختی شوشتر ، بخش الحاقی بیمارستان تالش با ۴۰ تخت ، بخش الحاقی بیمارستان لنگرود با ۴۰ تخت، و همچنین ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد ، ورزشگاه ۵ هزار نفری بروجرد و ورزشگاه ۵ هزار نفری بناب می‌شود ، احداث چندین بیمارستان را در سال جاری در برنامه دارد .

    مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی توضیح داد : پروژه‌هایی که در سال جاری احداث آنها توسط سازمان مجری آغاز می‌شود شامل بیمارستان ۳۵۰ تختی حضرت ابوالفضل در بهارستان استان تهران ، بیمارستان ۱۱۰ تختی عسلویه ، بیمارستان ۲۲۰ تختی شهر پرند ، توسعه بیمارستان تاکستان از ۹۰ تخت به ۱۹۰ تخت ، احداث بیمارستان ۳۵۰ تختی بهارستان اصفهان و احداث بیمارستان ۲۲۰ تختی سهند است .

    نبیان ادامه‌ داد : در سال جاری احداث ورزشگاه شهرستان شاهین‌شهر و می‌مه استان اصفهان نیز در برنامه قرار گرفته است .

    گفتنی است ، بر اساس آمارها سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی بیش از ۲۵۱ بیمارستان با ۲۴ هزار و ۴۴۳ تخت را ساخته و تحویل بهره‌بردار داده است .




    مطالب مرتبط

    احداث بیمارستان ۵۰۰ تختی ایرانشهر که در مرحله اسکلت قرار دارد از سال ۱۳۹۷ آغاز شده و طبق زمان‌بندی اولیه تکمیل آن تا سال ۱۴۰۴ به طول می‌انجامد . هم‌اکنون پیشرفت کل این پروژه ۲۸ درصد است و با تخصیص به موقع اعتبار در زمان مقرر به اتمام خواهد رسید .

    |

    ساخت این بیمارستان ۱۱۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد که تاکنون ۶۵۰ میلیارد تومان آن تامین شده است و به ۴۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است تا بیمارستان تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود .

    |

    این بیمارستان در ۶ طبقه احداث می‌شود و شامل تمامی بخش‌های یک بیمارستان جنرال و عمومی است . برنامه‌ریزی شده است تا این بیمارستان با تأمین به‌موقع منابع مالی در ۳۶ ماه و با سرمایه‌گذاری ۱۴۰۰ میلیارد تومان احداث شود .

    |

    مطالعات احداث ۳ بیمارستان شامل بیمارستان ۳۵۰ تختی شهرستان بهارستان در استان تهران ، بیمارستان آموزشی جایگزین بهارلو در استان تهران با ۳۳۰ تخت ، بیمارستان روانپزشکی رازی تهران با ۵۴۹ تخت انجام شده است و به زودی کلنگ احداث این بیمارستان‌ها به زمین زده می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با بیان اینکه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در استان لرستان ...

    |

    نظرات کاربران