در حال بارگذاری ...
  • بررسی طرح تفکیکی پیشنهادی شهرک ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن سمنان

    شهرک ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن سمنان با مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی در راستای قانون جهش تولید مسکن به‌منظور تأمین زمین جهت ساخت مسکن در طرح نهضت ملی به محدوده شهر الحاق و در محدوده پل جهاد تا پل شهید ترحمی دانشگاه سمنان قرار دارد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در نخستین جلسه کمیسیون ماده ۵ شهر سمنان ، طرح تفکیکی پیشنهادی شهرک ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن سمنان ، مورد بررسی قرار گرفت .

    صبح امروز نخستین جلسه کمیسیون ماده ۵ شهر سمنان در سال ۱۴۰۳ با موضوع بررسی طرح تفکیکی پیشنهادی شهرک ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن سمنان، به ریاست حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و با حضور حسینی طباطبایی مدیرکل و منصوری معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان ، موسوی شهردار سمنان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری سمنان برگزار شد .

    در این جلسه ، مشاور طرح شهرک ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن سمنان ، طرح تفکیکی پیشنهادی شهرک ۲۰۵ هکتاری را تشریح و هر یک از اعضای حاضر در جلسه در خصوص طرح تفکیک پیشنهادی بحث و تبادل‌نظر کردند .

    گفتنی است ، شهرک ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن سمنان با مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی در راستای قانون جهش تولید مسکن به‌منظور تأمین زمین جهت ساخت مسکن در طرح نهضت ملی به محدوده شهر الحاق و در محدوده پل جهاد تا پل شهید ترحمی دانشگاه سمنان قرار دارد .




    مطالب مرتبط

    با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری شهرداری عسگران ، قطعه زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع پس از اخذ مجوزهای لازم ، توسط راه و شهرسازی از شهرداری خریداری و جهت اجرای طرح نهضت ملی ساخت مسکن در این شهر پیش بینی شده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت : در جلسه کمیسیون ماده ۵ استان اصفهان ویژه بررسی موارد شهرستان کاشان ، طرح تفکیکی ...

    |

    خدمت‌رسانی در شهر بدون نوسازی بافت‌های فرسوده کاری سخت و سنگین برای شهرداری و گاها غیر ممکن است و مردم باید با حضور موثر و فعالانه خودشان برای دگرگون شدن چهره محلات فرسوده اقدام کنند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از تغییر کاربری ۴۶۹ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ...

    |

    با پیگیری‌های به عمل آمده افتتاح حساب این متقاضیان در روزهای اخیر در بانک ملی انجام و بر اساس پیامک ارسالی ، متقاضیان حداکثر تا تاریخ مشخص شده، مبلغ ۴۰ میلیون تومان آورده اولیه خود را به شماره‌ حساب ایجادی واریز کنند .

    |

    نظرات کاربران