در حال بارگذاری ...

افزایش ۱۷۰ درصدی مبلغ تسهیلات حمایتی بانک مسکن برای مستاجران

با توجه به تاکیدات مکرر رییس‌جمهور مبنی بر کاستن دغدغه‌های مردم در تامین ودیعه مسکن ، بانک مسکن با تمام توان و تلاش خود ، نسبت به پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به معرفی‌شدگان کمیته امداد امام خمینی(ره) ، مددجویان سازمان بهزیستی کشور و سایر متقاضیان محترم اقدام کرده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل بانک مسکن از افزایش ۱۷۰ درصدی مبلغ تسهیلات حمایتی بانک مسکن برای مستاجران با پرداخت ۱۵ هزار و ۸۰۴ فقره تسهیلات ودیعه مسکن در سال ۱۴۰۲ به مبلغ بیش از ۹ هزار و ۸۳ میلیارد ریال خبر داد .

سیدعباس حسینی از افزایش ۱۷۰ درصدی مبلغ تسهیلات حمایتی بانک مسکن برای مستاجران با پرداخت ۱۵,۸۰۴ فقره تسهیلات ودیعه مسکن در سال ۱۴۰۲ به مبلغ بیش از ۹ هزار و ۸۳ میلیارد ریال خبر داد .

مدیرعامل بانک مسکن گفت : این بانک در دولت سیزدهم ، ۲۹ هزار و ۷۵۴ فقره تسهیلات ودیعه مسکن به مبلغ بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۵ میلیارد ریال پرداخت کرده است که ۱۵ هزار و ۸۰۴ فقره از این تسهیلات به مبلغ بیش از ۹ هزار و ۸۳ میلیارد ریال به سال ۱۴۰۲ اختصاص دارد که با افزایش حدود ۱۷۰ درصدی در مبلغ تسهیلات نسبت به سال ۱۴۰۱ همراه بوده است .

مدیرعامل بانک مسکن افزود : با توجه به تاکیدات مکرر رییس‌جمهور مبنی بر کاستن دغدغه‌های مردم در تامین ودیعه مسکن ، بانک مسکن با تمام توان و تلاش خود ، نسبت به پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به معرفی‌شدگان کمیته امداد امام خمینی(ره) ، مددجویان سازمان بهزیستی کشور و سایر متقاضیان محترم اقدام کرده است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با تاکید بر افزایش فعالیت پروژه ها ، دستور پیگیری مطالبات پیمانکاران شهر جدید پرند از بانک ...

|

امیدواریم با همکاری بیشتر بانک ها شاهد تسهیل پرداخت وام ودیعه مسکن به متقاضیان باشم . پرداخت وام ودیعه مسکن منوط به دارا بودن سه شرط است و متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متأهل یا سرپرست خانوار بوده و حال حاضر فاقد مالکیت باشند و همچنین دارای اجاره‌نامه رسمی باشد .

|

هم‌اکنون بانک پارسیان نیز به تمامی شعب خود در سراسر کشور ابلاغ کرده است تا پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به متقاضیان را سرعت بدهند .

|

پروژه مسکونی ۱۰۰۰ واحدی فردوسی مشهد در ۲ فاز و در زمینی به مساحت ۶ هکتار در مجاورت میدان فردوسی شهر مشهد و با مشارکت آستان قدس رضوی و شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق از شرکت‌های تابعه بانک مسکن در حال اجراست .

|

در سال ١۴٠٣ ، پرداخت تسهیلات به واحدهای مسکونی احداثی در قالب صنعتی‌سازی ، ساختمان‌های سبز و واحدهای احداثی با استفاده از مصادیق کاهش مصرف انرژی در اولویت قرار دارد و مشوق‌هایی در این زمینه در نظر گرفته شده است .

|

نظرات کاربران