در حال بارگذاری ...
  • افزایش ۱۷۰ درصدی مبلغ تسهیلات حمایتی بانک مسکن برای مستاجران

    با توجه به تاکیدات مکرر رییس‌جمهور مبنی بر کاستن دغدغه‌های مردم در تامین ودیعه مسکن ، بانک مسکن با تمام توان و تلاش خود ، نسبت به پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به معرفی‌شدگان کمیته امداد امام خمینی(ره) ، مددجویان سازمان بهزیستی کشور و سایر متقاضیان محترم اقدام کرده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل بانک مسکن از افزایش ۱۷۰ درصدی مبلغ تسهیلات حمایتی بانک مسکن برای مستاجران با پرداخت ۱۵ هزار و ۸۰۴ فقره تسهیلات ودیعه مسکن در سال ۱۴۰۲ به مبلغ بیش از ۹ هزار و ۸۳ میلیارد ریال خبر داد .

    سیدعباس حسینی از افزایش ۱۷۰ درصدی مبلغ تسهیلات حمایتی بانک مسکن برای مستاجران با پرداخت ۱۵,۸۰۴ فقره تسهیلات ودیعه مسکن در سال ۱۴۰۲ به مبلغ بیش از ۹ هزار و ۸۳ میلیارد ریال خبر داد .

    مدیرعامل بانک مسکن گفت : این بانک در دولت سیزدهم ، ۲۹ هزار و ۷۵۴ فقره تسهیلات ودیعه مسکن به مبلغ بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۵ میلیارد ریال پرداخت کرده است که ۱۵ هزار و ۸۰۴ فقره از این تسهیلات به مبلغ بیش از ۹ هزار و ۸۳ میلیارد ریال به سال ۱۴۰۲ اختصاص دارد که با افزایش حدود ۱۷۰ درصدی در مبلغ تسهیلات نسبت به سال ۱۴۰۱ همراه بوده است .

    مدیرعامل بانک مسکن افزود : با توجه به تاکیدات مکرر رییس‌جمهور مبنی بر کاستن دغدغه‌های مردم در تامین ودیعه مسکن ، بانک مسکن با تمام توان و تلاش خود ، نسبت به پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به معرفی‌شدگان کمیته امداد امام خمینی(ره) ، مددجویان سازمان بهزیستی کشور و سایر متقاضیان محترم اقدام کرده است .




    مطالب مرتبط

    بانک های عامل تاکنون تسهیلات ودیعه مسکن ۴۹۸ هزار و ۸۶۴ متقاضی را پرداخت کرده‌اند و روند پرداخت تسهیلات رشد یافته است .

    |

    بانک های استان مکلف به پرداخت تسهیلات وام ودیعه مسکن با اولویت افراد معرفی شده توسط نهادهای حمایتی هستند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه ۱۸ هزار و ۴۱۹ نفر در استان زنجان برای ...

    |

    با توجه به اعتبارات تخصیصی ، امکان پرداخت ۶۵۰ میلیارد تومان وام به متقاضیان وجود داشت که ۳ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی را شامل می‌شود . خوشبختانه درصد جذب مبلغ تخصیصی تا پایان سال ۱۴۰۱ بیش از ۹۰ درصد بوده و بالاترین میزان جذب متعلق به استان تهران است .

    |

    طی دو سال گذشته ۱۲ هزار و ۸۷۱ واحد در بخش مسکن حمایتی شهری ، ۵۵۱۰ واحد در بخش بازآفرینی شهری ، ۳۵۸۷ واحد در بخش مسکن خود مالک و ۱۶ هزار و ۵۹۷ واحد در بخش مسکن روستایی در حال ساخت داریم .

    |

    نظرات کاربران