در حال بارگذاری ...
  • تحویل ۲۴ کلاس درس در شهر جدید سهند تا پیش از آغاز سال تحصیلی جدید

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ جلسه نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس شهر جدید سهند با حضور مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی ، فرماندار شهرستان اسکو ، مدیرکل نوسازی مدارس و مدیرعامل شرکت عمران سهند برگزار شد .

    جلسه هماهنگی ساخت مدارس ویژه پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر جدید سهند با حضور مدیران کل راه و شهرسازی و نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی ، فرماندار و مدیریت شهرستان اسکو و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند برگزار شد .

    سید احمد موسوی ، مدیرکل راه و شهرسازی در این جلسه به توزیع متناسب خدمات به ویژه فضای آموزشی جهت بهره مندی ساکنین پروژه های نهضت ملی مسکن تاکید کرد .

    در این جلسه مقرر شد تا اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی نسبت به تحویل ۲۴ کلاس درس در شهر جدید سهند تا یک مهر ۱۴۰۳ اقدام کرده و نیز شرکت عمران سهند نیز در راستای تحویل ۴ فضای آموزشی ۱۲ کلاسه در سایت نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تا مهر ماه ۱۴۰۳ با اخذ دستور برداشت از صندوق توسعه ملی اقدام کنند .

    لازم به توضیح است که برنامه ریزی برای ساخت مدارس نهضت ملی مسکن در سال ۱۴۰۴ نیز در هفته های آتی متعاقبا توسط این کارگروه انجام خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    گروه جهادی شهید مهدی باکری آذربایجان شرقی با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی به عنوان کارگزار ، شرکت عمران شهر جدید سهند به عنوان کارفرما و سازمان بسیج سازندگی به عنوان سازنده در آماده سازی ، محوطه‌سازی و ساخت تعداد ۲ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن را در دست اجرا دارد که قرار ...

    |

    پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید به تعداد یکهزار و ۶۰۰ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند در جلسه شورای مسکن استان گفت : لازم است تا دستگاه‌های خدمت رسان هماهنگی تنگاتنگی در حوزه ...

    |

    برای شهرستان آذرشهر ۲ پروژه در نظر گرفته شده است که اولین پروژه ، ۵ هکتاری است و در مرحله آماده سازی قرار داشته و حدود ۵۰۰ نفر از متقاضیان به این پروژه ، تخصیص خواهند یافت .

    |

    بر اساس مأموریت ویژه بسیج سازندگی ، ساخت مسکن تحت کارگزاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در اولویت قرار گرفته و مقرر شده است طی دو سال حدود ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر مرند تحت کارگزاری سازمان بسیج سازندگی اجرا و تحویل متقاضیان شود .

    |

    نظرات کاربران