در حال بارگذاری ...

سرمایه‌های خرد مردم برای رونق تولید مسکن جذب می‌شود

صندوق ملی مسکن به‌عنوان نهاد مالی در حوزه تأمین مالی مسکن کشور ، در کنار استفاده از منابعی مانند آورده متقاضیان ، منابع بانکی و تسهیلات دولتی ، با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی مانند صندوق‌های املاک و مستغلات و مسکن و ساختمان اقدام به جذب سرمایه‌های خرد خواهد کرد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن از برنامه‌ریزی این صندوق برای جذب سرمایه‌های خرد مردم به منطور رونق تولید مسکن خبر داد .

محمدرضا مهدیار اسماعیلی رئیس هیئت عامل صندوق با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین آسیب‌های مشارکت‌طلبی از سرمایه‌های مردم در سال‌های گذشته ، عدم توجه به تخصیص سود مناسب برای مشارکت‌کنندگان و سرمایه‌گذاران بوده است ، گفت : این صندوق امسال جذب سرمایه‌های خرد مردم برای امر تولید مسکن با اعطای سود مناسب را در برنامه دارد .

رئیس هیئت عامل صندوق ملی مسکن تصریح‌ کرد : صندوق ملی مسکن به‌عنوان نهاد مالی در حوزه تأمین مالی مسکن کشور ، در کنار استفاده از منابعی مانند آورده متقاضیان ، منابع بانکی و تسهیلات دولتی ، با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی مانند صندوق‌های املاک و مستغلات و مسکن و ساختمان اقدام به جذب سرمایه‌های خرد خواهد کرد .

مهدیار اسماعیلی خاطرنشان کرد : در این شیوه علاوه بر رونق تولید مسکن و تأمین نیاز متقاضیان مسکن ، با پرداخت سود کافی ، به نیاز سرمایه‌گذار ان پاسخ داده خواهد شد و مشارکت مردمی نیز افزایش می‌یابد .

گفتنی است ، صندوق ملی مسکن در سال ۱۴۰۱ با هدف هم‌افزایی ، تقویت توان حمایتی و تخصیص بهینه منابع مالی بخش مسکن و با کارکرد تجمیع و تخصیص منابع مالی تشکیل شده‌ است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل صندوق ملی مسکن از آمادگی آن صندوق برای مشارکت با شرکت بازآفرینی شهری ایران در اجرای طرح کلید به کلید خبر داد ...

|

واریز به موقع آورده متقاضیان و پرداخت تسهیلات بانکی مهم‌ترین نقش را در پیشبرد بهتر طرح نهضت ملی مسکن دارد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی ، از اقدامات موثر وزارت راه و شهرسازی برای کنترل و مهار تلاطم در بازار زمین ، مسکن و اجاره ...

|

با پیگیری‌های مدیر کل راه و شهرسازی استان ۲۰۰ دستگاه آسانسور به ساختمان‌های مسکن مهر شوشتر توسط وزارت راه و شهرسازی و از محل اعتبارات صندوق ملی مسکن اختصاص یافت . همچنین در این نشست تفاهم‌نامه بین اداره کل راه و شهرسازی خوزستان و شهرداری شوشتر جهت همکاری‌های لازم برای ...

|

در این نرم‌افزار ، منابع صندوق ملی مسکن شامل وجوه نقد ، اسناد ، اسناد خزانه ، زمین ، املاک و مستغلات ، ثبت ، نگهداری و به‌روزرسانی می‌شود .

|

نظرات کاربران