در حال بارگذاری ...
  • سرمایه‌های خرد مردم برای رونق تولید مسکن جذب می‌شود

    صندوق ملی مسکن به‌عنوان نهاد مالی در حوزه تأمین مالی مسکن کشور ، در کنار استفاده از منابعی مانند آورده متقاضیان ، منابع بانکی و تسهیلات دولتی ، با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی مانند صندوق‌های املاک و مستغلات و مسکن و ساختمان اقدام به جذب سرمایه‌های خرد خواهد کرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن از برنامه‌ریزی این صندوق برای جذب سرمایه‌های خرد مردم به منطور رونق تولید مسکن خبر داد .

    محمدرضا مهدیار اسماعیلی رئیس هیئت عامل صندوق با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین آسیب‌های مشارکت‌طلبی از سرمایه‌های مردم در سال‌های گذشته ، عدم توجه به تخصیص سود مناسب برای مشارکت‌کنندگان و سرمایه‌گذاران بوده است ، گفت : این صندوق امسال جذب سرمایه‌های خرد مردم برای امر تولید مسکن با اعطای سود مناسب را در برنامه دارد .

    رئیس هیئت عامل صندوق ملی مسکن تصریح‌ کرد : صندوق ملی مسکن به‌عنوان نهاد مالی در حوزه تأمین مالی مسکن کشور ، در کنار استفاده از منابعی مانند آورده متقاضیان ، منابع بانکی و تسهیلات دولتی ، با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی مانند صندوق‌های املاک و مستغلات و مسکن و ساختمان اقدام به جذب سرمایه‌های خرد خواهد کرد .

    مهدیار اسماعیلی خاطرنشان کرد : در این شیوه علاوه بر رونق تولید مسکن و تأمین نیاز متقاضیان مسکن ، با پرداخت سود کافی ، به نیاز سرمایه‌گذار ان پاسخ داده خواهد شد و مشارکت مردمی نیز افزایش می‌یابد .

    گفتنی است ، صندوق ملی مسکن در سال ۱۴۰۱ با هدف هم‌افزایی ، تقویت توان حمایتی و تخصیص بهینه منابع مالی بخش مسکن و با کارکرد تجمیع و تخصیص منابع مالی تشکیل شده‌ است .




    مطالب مرتبط

    رشد بخش مسکن در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت و امیدواریم امسال نیز رشد بخش مسکن عددی مطلوب باشد .

    |

    ما برای ۳۰ هزار متقاضی ، کار افتتاح حساب را انجام داده و در انتظار واریز وجه ۴۰۰ میلیون ریالی از سوی ۱۰ هزار متقاضی هستیم تا زمین لازم را در اختیارشان قرار دهیم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه شورای مسکن وزارت راه و شهرسازی به ریاست مهرداد بذرپاش ، ساخت ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۳۱۱ واحد و نوسازی و بهسازی ۵۵۱ ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت : در جلسه هم اندیشی ما بین اداره کل راه و شهرسازی گلستان و کمیته امداد امام خمینی ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن با اعلام اینکه هم اکنون منابع صندوق بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان است ، گفت : از ابتدای دولت ...

    |

    نظرات کاربران