در حال بارگذاری ...
  • ثبت نام ۲ هزار و ۲۹۵ متقاضی طرح جوانی جمعیت در استان سمنان

    دولت سیزدهم برنامه‌های خوبی را در راستای افزایش جمعیت و فرزندآوری اجرا می‌کند و به همین خاطر نیز قراردادهای واگذاری زمین در طرح قانون جوانی جمعیت مشروط نیست و زمین به افراد هدیه می‌شود و شرط ساخت برای آنها دیده نشده است . امکان دریافت تسهیلات موردنیاز برای ساخت بنا در این طرح‌ها نیز به‌صورت خودمالکی وجود دارد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان گفت : تاکنون ۲ هزار و ۲۹۵ متقاضی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان جهت دریافت زمین ثبت نام کرده اند .

    سید محمد حسینی طباطبایی در جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با اشاره به ۲ هزار و ۲۹۵ فقره ثبت‌نام برای دریافت زمین در قانون جوانی جمعیت در استان ، گفت : از این تعداد ، یک هزار و ۳۵۹ مورد تأیید نهایی شده‌اند و به ۵۹۱ متقاضی نیز واگذاری زمین انجام شده است .

    حسینی طباطبایی ادامه داد : بر اساس آخرین آمارهای موجود ، تا پایان سال گذشته  یک هزار و ۶۸۹ قطعه زمین به زوجین  استان سمنان در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت واگذار شده است . این زمین‌ها توسط اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان ، اداره کل راه و شهرسازی شرق استان و شهرهای جدید به متقاضیان طرح جوانی جمعیت واگذار شده است .

    رییس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان با بیان اینکه بیشترین متقاضیان دریافت زمین در طرح قانون جوانی جمعیت در سمنان ثبت‌نام کرده‌اند ، اظهار کرد : تمهیدات لازم برای تأمین زمین مورد نیاز این افراد انجام شده است و به‌زودی واگذاری زمین در سمنان انجام می‌شود .

    وی خاطرنشان کرد : در دامغان نیز اختصاص زمین در مسیر تهیه طرح‌های لازم است و به‌زودی واگذاری زمین به این متقاضیان نیز انجام خواهد شد . اسناد زمین‌های واگذارشده در قانون جوانی جمعیت به‌ صورت ملکی و با واگذاری قطعی بوده و دریافت‌کنندگان زمین الزامی به ساخت بنا ندارند .

    حسینی‌طباطبایی ادامه داد : دولت سیزدهم برنامه‌های خوبی را در راستای افزایش جمعیت و فرزندآوری اجرا می‌کند و به همین خاطر نیز قراردادهای واگذاری زمین در طرح قانون جوانی جمعیت مشروط نیست و زمین به افراد هدیه می‌شود و شرط ساخت برای آنها دیده نشده است . امکان دریافت تسهیلات موردنیاز برای ساخت بنا در این طرح‌ها نیز به‌صورت خودمالکی وجود دارد .




    مطالب مرتبط

    در اراضی ۵۵ هکتاری پارک سوکان در مجموع ۳۸۴ قطعه زمین برای اختصاص به متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت وجود دارد که برای واگذاری زمین به متقاضیان سازوکار قرعه‌کشی و اولویت‌بندی در نظر گرفته شده است .

    |

    تلاش می‌کنیم با توجه به برخورداری اراضی ایوانکی از موقعیت مکانی مناسب ، قرار گرفتن در بافت شهری و برخورداری از امکانات زیربنایی و روبنایی ، زمین‌ها را به سایر متقاضیان جامانده از ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن تحویل دهیم .

    |

    از مجموع چهار هزار و ۱۴۴ متقاضی در شهر بیرجند ۲ هزار و ۸۰ متقاضی معادل هزار و ۴۰ قطعه زمین به متقاضیان دارای فرزند سوم و بیشتر و ۲ هزار و ۶۴ متقاضی معادل هزار و ۳۲ قطعه به متقاضیان دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال واگذار می‌شود .

    |

    بر این اساس پیگیری‌های لازم انجام شد و حدود ۲۵ هزار متر مربع از اراضی دولت به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن ، واقع در شهر بهاران ، جهت اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (متقاضیانی که فرزند سوم به بعدشان پس از ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰ متولد شده باشند) و خانوارهای دارای چهار ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان در اطلاعیه ای زمان تحویل زمین و قرارداد واگذاری به متقاضیان نهضت ملی مسکن در سایت ۴۸ ...

    |

    نظرات کاربران