در حال بارگذاری ...
  • تامین اراضی احداث ۳۳۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید با اعلام اینکه در نیمه نخست امسال برخی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید سهند ، پرند ، مهستان ، پردیس و امیرکبیر افتتاح می‌شود ، از تامین اراضی احداث ۳۳۵ هزار واحد نهضت ملی تاکنون در تمامی شهرهای جدید خبر داد .

    سعید غفوری در جریان بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر جدید امیرکبیر در جمع خبرنگاران گفت : در بحث نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید کشور تا بهمن ماه سال گذشته عملیات اجرایی ۱۲۵ هزار و ۹۰۰ واحد آغاز شد . در دو ماه پایان سال ۱۴۰۲ و در ابتدای سال ۱۴۰۳ جهش بسیار خوبی در شهرهای جدید کشور در اجرای طرح نهضت ملی مسکن ایجاد شد و این عدد به ۱۶۵ هزار واحد در شهرهای جدید رسیده است .

    اراضی احداث ۳۳۵ هزار واحد نهضت ملی در شهرهای جدید تامین شد

    وی افزود : در بحث اجرای نهضت ملی در شهرهای جدید ۴۰۰ هزار واحد را متعهد شده‌ایم که تا امروز بالغ بر ۳۳۵هزار واحد تامین زمین انجام شده و عملیات اجرایی نیز شتاب گرفته است . در تامین زمین شتاب خوبی را در روزهای پایانی سال گذشته شاهد بودیم و عدد را از ۲۲۲ هزار به حدود ۳۳۳ هزار واحد رساندیم که این عدد امروز حدود ۳۳۵ هزار واحد تامین زمین است .

    فعال شدن شیفت‌های دوم و سوم نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید

    رئیس هیأت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید ایران عنوان کرد : امسال سیاست ما در شهرهای جدید کشور در بخش ساخت تاکید بر افزایش اکیپ‌های اجرایی و بالابردن پیشرفت فیزیکی پروژه‌هاست . به همه شهرهای جدید ابلاغ شده که شیفت‌های دوم و سوم کاری عملیات اجرایی فعال شود ، از دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان خصوصا وزارت نیرو نیز تقاضا داریم که هم‌پای پیشرفت فیزیکی چه در آماده سازی و چه در بخش ساخت واحدها پای کار باشند و زیر ساخت‌های لازم را اجرا کنند تا بتوانیم در سال جدید نیز پیشرفت خوبی را شاهد باشیم .

    غفوری بیان کرد : در بحث واگذاری زمین چه به صورت انفرادی ، گروهی و جوانی جمعیت سیاست ما در شهرهای جدید کشور علاوه بر آماده سازی و واگذاری زمین ، بحث حمایت ، هدایت ، نظارت و پشتیبانی از پروژه تا تکمیل و تحویل واحدها با مشارکت مردم است .

    افتتاح طرح‌های نهضت ملی مسکن در سهند ، پرند ، مهستان ، پردیس و امیرکبیر

    وی ادامه داد : نخستین تحویل واحدها در بحث نهضت ملی مسکن در فروردین ماه در شهر جدید سهند خواهد بود و افتتاح‌های بعدی در اردیبهشت ماه و خردادماه در شهرهای جدید پرند ، مهستان (هشتگرد) و خرداد ماه در شهر جدید پردیس و امیرکبیر خواهد بود . در تمام شهرهای جدید کشور پروژه‌های نهضت ملی فعال است و هر ماهه نیز بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی نیز افتتاح خواهیم داشت . همچنین تسریع در پروژه‌ها را شاهد خواهیم بود و انشالله هر ماهه تحویل واحد به متقاضیان در شهرهای جدید را خواهیم داشت .

    سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ایران تصریح کرد : در شهرهای دیگر جدید کشور نیز واگذاری زمین و حمایت ، نظارت و پشتیبانی از پروژه‌ها انجام می‌شود .

    مشارکت مردم در تکمیل آورده برای تسریع در اجرای طرح نهضت ملی مسکن تقویت شود

    وی تصریح کرد : از متقاضیان شهرهای جدید تقاضا می‌شود برای تسریع در روند تکمیل پروژه‌ها نیز آورده مالی خود را هر چه سریع‌تر تکمیل کنند تا با اجرایی کردن شیفت‌های دوم و سوم کاری در سال ۱۴۰۳ تسریع در عملیات اجرایی و تحویل سریعتر واحدها در طرح نهضت ملی مسکن به مردم را شاهد باشیم ، همچنین از متقاضیان تقاضا می‌شود از نزدیک بر روند پیشرفت پروژه نظارت داشته باشند و در روزهای تعطیل و جمعه بازدید از پروژه‌ها با حضور مردم انجام شود .




    مطالب مرتبط

    شهر جدید امیرکبیر آماده شروع جهشی برای ساخت ویلایی است و لازم است وزیر کشور مساعدت داشته باشند تا توسط دستگاه‌های خدمات رسان و شبکه‌های زیرساخت تامین آب پایدار این شهر شکل گیرد .

    |

    بخش زیادی از جمعیت سرریز استان تهران متقاضی نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی است و باید نگاه ویژه به شهر جدید غرب استان مدنظر قرار گیرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید با بیان آغاز عملیات اجرایی ۱۳ هزار واحد مسکونی در اشتهارد از افتتاح ۱۸۰۰ واحد مسکونی مهر ...

    |

    طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ساخت این شهرک مسکونی چهار سال زمان می‌برد و به شکلی احداث خواهد شد تا حمل‌ونقل و کیفیت زندگی شهری آن متناسب با استانداردها باشد .

    |

    پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید به تعداد یکهزار و ۶۰۰ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است .

    |

    نظرات کاربران