در حال بارگذاری ...
  • رفع تصرف ۱۰۰ هزار متر مربع از اراضی شهرستان دزفول در ایام نوروز

    صیانت از اراضی ملی و دولتی و پیشگیری از تصرف آنها خارج از ساعات اداری و در ایام تعطیل به صورت مستمر انجام می شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول از رفع تصرف ۱۰۰ هزار و ۷۰۰متر مربع از اراضی شهرستان در ابتدای سال جاری خبر داد .

    ابوذر موحد از رفع تصرف ۱۰۰ هزار و ۷۰۰ متر مربع از اراضی ملی در این شهرستان در ایام تعطیلات ابتدای سال‌ جاری خبر داد . تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی در گستره شهرستان ، روزانه ، اراضی ملی و دولتی تحت پوشش را رصد می‌کنند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف این اراضی اقدامات قانونی لازم را انجام می‌دهند .

    موحد گفت : با آغاز ایام تعطیلات سال ۱۴۰۳ تعداد ۳ مورد رفع تصرف اراضی ملی به ارزش بیش از ۲ هزار و ۱۳۵ میلیارد ریال انجام شده است .

    وی با اشاره به اهمیت و رسالت مهم حفاظت از اراضی و سرمایه های ملی افزود : صیانت از اراضی ملی و دولتی و پیشگیری از تصرف آنها خارج از ساعات اداری و در ایام تعطیل به صورت مستمر انجام می شود .

    رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول اظهار کرد : در همین راستا سامانه ۱۶۵۶ یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی در ارتباط با تصرف اراضی ملی و دولتی راه اندازی شده و آماده دریافت گزارش های مردمی است .




    مطالب مرتبط

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی اعلام کنند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

    |

    تمامی اراضی که به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است با کارهای کارشناسی و همچنین مطالعات فرونشستی که در همکاری با مرکز تحقیقات انجام می‌شود به نتیجه رسیده است و در این کار شورای‌عالی شهرسازی و معماری نیز نهایت دقت و مراقبت را داشته است .

    |

    گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می‌کند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت : سال گذشته در بحث حفاظت از اراضی و رفع تصرف از اراضی ملی اقدامات بسیار مناسبی از جمله ۶۷ ...

    |

    نظرات کاربران