در حال بارگذاری ...
  • ۱۲ هزار میلیارد تومان منابع صندوق ملی برای اجرای طرح‌های مسکن هزینه شد

    با تاکید وزیر راه و شهرسازی ، در ماه‌های آینده سامانه تامین منابع مالی نهضت ملی مسکن با مشارکت مردم و به کارگزاری بانک مسکن از سوی صندوق ملی مسکن راه‌اندازی و رونمایی خواهد شد . در این سامانه فروش واحدهای نهضت ملی مسکن برای جذب منابع عمومی مردم انجام می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن از هزینه‌کرد صندوق ملی مسکن به مبلغ حدود ۱۲ هزار میلیاردتومان برای اجرای طرح‌های مسکن در سال گذشته خبر داد .

     محمدرضا مهدیار اسماعیلی با اعلام اینکه در سال گذشته حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های مسکن اعم از نهضت ملی مسکن ، تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر و تکمیل زیرساخت‌ها و خدمات روبنایی هزینه شد ، گفت : در سال جدید در تلاش هستیم تا از طریق جلب مشارکت مردمی از طریق جذب منابع خرد ، پروژه‌های نهضت ملی مسکن را پیش ببریم به نحوی که هم پروژه ها پیش برود و هم سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این بخش ترغیب شوند .

    رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن افزود : با تاکید وزیر راه و شهرسازی ، در ماه‌های آینده سامانه تامین منابع مالی نهضت ملی مسکن با مشارکت مردم و به کارگزاری بانک مسکن از سوی صندوق ملی مسکن راه‌اندازی و رونمایی خواهد شد . در این سامانه فروش واحدهای نهضت ملی مسکن برای جذب منابع عمومی مردم انجام می‌شود .

    مهدیاراسماعیلی ادامه داد : در تلاش هستیم تا با تامین منابع بانکی و منابع دولتی و مشارکت مردم، منابع خرد را از طریق بازار سرمایه و سایر موارد به بخش مسکن و ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن هدایت کنیم .

    وی در خصوص منابع صندوق ملی مسکن نیز توضیح داد : در حال حاضر در انتظار پرداخت دو فقره و هر فقره ۵ هزار میلیاردتومان از سوی سازمان برنامه و بودجه ایم .

    رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن اظهار امیدواری کرد ؛ سازمان برنامه و بودجه به تعهد خود برای پرداخت منابع صندوق ملی مسکن برای پیشبرد قانون جهش تولید مسکن و طرح نهضت ملی عمل کند .




    مطالب مرتبط

    طی دو سال گذشته ۱۲ هزار و ۸۲۱ واحد در بخش مسکن حمایتی شهری ، ۵۲۹۴ واحد در بخش بازآفرینی شهری ، ۳۶۱۵ واحد در بخش مسکن خودمالک و ۱۳ هزار و ۶۸۹ واحد در بخش مسکن روستایی در حال ساخت داریم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مشاور وزیر راه و شهرسازی از برنامه امضای دستورالعمل احداث مسکن نیروهای مسلح بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع ، پشتیبانی ...

    |

    دلیل اصلی عدم پیشرفت و تکمیل واحدهای مسکن مهر آن بوده که دولت در گذشته در پروژه‌های مسکونی نقش پیمانکار را داشته و همین امر دلیل اصلی تاخیر در تحویل واحدهای مسکونی بوده است . در صورتی که اگر خود مردم کارفرما شوند و ما بتوانیم از ظرفیت‌های مردمی‌سازی استفاده کنیم سرعت اجرای ...

    |

    ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های خدماتی در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در سطح استان از محل منابع صندوق ملی مسکن در قالب یک سوم سهم وزارت راه و شهرسازی به شرکت‌های آب و فاضلاب و توزیع نیروی برق استان پرداخت می‌شود .

    |

    بانک مسکن در اجرای طرح نهضت ملی مسکن پیشرو است . با توجه به اینکه نهضت ملی مسکن آبادانی را در کشور ایجاد می‌کند تصمیم گرفته شده است تا این سپرده گذاری و تسهیلات ۲ میلیارد دلاری به طرح های حمل و نقلی اختصاص یابد و مابه التفاوت سود برای حمایت از اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن هزینه ...

    |

    نظرات کاربران