در حال بارگذاری ...

صدور بیش از ۲۰۰ اظهارنامه فسخ برای متقاضیان نهضت ملی مسکن سبزوار

متقاضیانی که در مرحله نخست قرعه کشی انتخاب شده و زمین به آنها تحویل داده شده است باید ساخت مسکن خود را آغاز کرده و در بازه زمانی یک ماهه فنداسیون را اجرا کنند ، در غیر این صورت زمین واگذار شده از آنها بازپس گرفته شده و به متقاضی دیگری واگذار می‌شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس اداره راه و شهرسازی سبزوار گفت : بیش از ۲۰۰ اظهارنامه فسخ برای متقاضیان نهضت ملی مسکن سبزوار در سایت ۲۱ هکتاری "شهید ناصرالدین باغانی" که در موعد مقرر یک ماهه نسبت به تعهدات خود و اجرای فنداسیون اقدام نکرده اند ، صادر شد .

محسن برزویی گفت : بیش از ۲۰۰ اظهارنامه فسخ برای متقاضیان نهضت ملی مسکن سبزوار در سایت ۲۱ هکتاری "شهید ناصرالدین باغانی" که در موعد مقرر یک ماهه نسبت به تعهدات خود و اجرای فنداسیون اقدام نکرده اند ، صادر شده که پس از اتمام مواعد قانونی نسبت به جایگزینی ایشان اقدام خواهد شد .

رییس اداره راه و شهرسازی سبزوار افزود : برخی دیگر از متقاضیان این سایت نیز که در گذشته اظهارنامه فسخ دریافت کرده بودند جایگزین شدند .

وی گفت : متقاضیانی که در مرحله نخست قرعه کشی انتخاب شده و زمین به آنها تحویل داده شده است باید ساخت مسکن خود را آغاز کرده و در بازه زمانی یک ماهه فنداسیون را اجرا کنند ، در غیر این صورت زمین واگذار شده از آنها بازپس گرفته شده و به متقاضی دیگری واگذار می‌شود .

گفتنی است پنج سایت نهضت ملی مسکن در شهرهای سبزوار و "روداب" مشخص شده که فرایند آماده‌سازی چهار سایت از آنها در حال اجراست .




مطالب مرتبط

پس از اخذ پروانه ساختمانی ، متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید بهارستان تعیین تکلیف و احداث واحدهای ساختمانی آغاز می شود . سهم آورده متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و اختصاص به موقع تسهیلات ، پشتوانه تسریع در اجرای پروژه است .

|

تاکنون میانگین پرداخت آورده متقاضیان برای پروژه ۵ هزار و۴۰۰ واحدی رباط کریم به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است که با این میزان آورده نگران کاهش سرعت عملیات اجرایی پروژه‌ها در ماه‌های آتی هستیم و در این خصوص رایزنی‌های خوبی با مراجع ذی‌ربط داشته‌ایم .

|

با تمام توان پیگیر حل مسائل و مشکلات پروژه‌های نهضت ملی مسکن هستیم و با وجود مشکلات مالی و اداری ، زمان زیادی را برای رفع این چالش‌ها داریم .

|

در اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، سهم استان اصفهان ، ساخت ۱۸۳ هزار و ۸۶۶ واحد مسکونی است .

|

پیامک‌هایی که دو بار در یک فصل ارسال شده پیامک‌های پیگیری است ، شایان ذکر است با وجود ارسال پنج مرحله پیامک به اعضا ؛ متوسط واریزی اعضا تا کنون حدود ۱۵۰ میلیون تومان بوده و میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه ها ۱۲ درصد است .

|

نظرات کاربران