در حال بارگذاری ...
  • صدور بیش از ۲۰۰ اظهارنامه فسخ برای متقاضیان نهضت ملی مسکن سبزوار

    متقاضیانی که در مرحله نخست قرعه کشی انتخاب شده و زمین به آنها تحویل داده شده است باید ساخت مسکن خود را آغاز کرده و در بازه زمانی یک ماهه فنداسیون را اجرا کنند ، در غیر این صورت زمین واگذار شده از آنها بازپس گرفته شده و به متقاضی دیگری واگذار می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس اداره راه و شهرسازی سبزوار گفت : بیش از ۲۰۰ اظهارنامه فسخ برای متقاضیان نهضت ملی مسکن سبزوار در سایت ۲۱ هکتاری "شهید ناصرالدین باغانی" که در موعد مقرر یک ماهه نسبت به تعهدات خود و اجرای فنداسیون اقدام نکرده اند ، صادر شد .

    محسن برزویی گفت : بیش از ۲۰۰ اظهارنامه فسخ برای متقاضیان نهضت ملی مسکن سبزوار در سایت ۲۱ هکتاری "شهید ناصرالدین باغانی" که در موعد مقرر یک ماهه نسبت به تعهدات خود و اجرای فنداسیون اقدام نکرده اند ، صادر شده که پس از اتمام مواعد قانونی نسبت به جایگزینی ایشان اقدام خواهد شد .

    رییس اداره راه و شهرسازی سبزوار افزود : برخی دیگر از متقاضیان این سایت نیز که در گذشته اظهارنامه فسخ دریافت کرده بودند جایگزین شدند .

    وی گفت : متقاضیانی که در مرحله نخست قرعه کشی انتخاب شده و زمین به آنها تحویل داده شده است باید ساخت مسکن خود را آغاز کرده و در بازه زمانی یک ماهه فنداسیون را اجرا کنند ، در غیر این صورت زمین واگذار شده از آنها بازپس گرفته شده و به متقاضی دیگری واگذار می‌شود .

    گفتنی است پنج سایت نهضت ملی مسکن در شهرهای سبزوار و "روداب" مشخص شده که فرایند آماده‌سازی چهار سایت از آنها در حال اجراست .




    مطالب مرتبط

    شرکت عمران شهرهای جدید تکمیل واحدهای مسکن مهر در دولت سیزدهم را در برنامه قرارداد و در این دولت ۶۰ هزار و ۳۴۶ واحد افتتاح و تحویل شد. در این بخش ۱۸ هزار واحد در تعهد شرکت عمران شهرهای جدید باقیمانده است که در برنامه است تا پایان سال تکمیل و تحویل شود .

    |

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری که در محل ساختمان دادمان با موضوع ارایه گزارشی از ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ارسلان مالکی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    شهرک دولتی دورخ دره که طرح جامع آن به تصویب رسید ظرفیت پذیری بیش از ۲۸ هزار نفر را دارد که این خود گام بزرگی در جهت تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر سقز است .

    |

    نظرات کاربران