در حال بارگذاری ...
  • ساخت ۳۰۶ واحد مسکونی در گنبد کاووس

    در حال حاضر پروژه ۹۶ واحدی بهارستان یکی از پروژه‌های فعال شهرستان گنبد است . این پروژه با پیشرفت بیش از ۹۶ درصد در حال اجراست و در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از احداث ۳۰۶ واحد مسکونی در شهر گنبد کاووس خبر داد و گفت : در این شهر یک پروژه ۹۶ واحدی با پیشرفت بالای ۹۶ درصد و یک پروژه ۲۱۰ واحدی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال احداث است .

    مهدی ملک اظهار کرد : در شهرستان گنبدکاووس بیش از ۱۶ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده که از این تعداد ۱۳ هزار و ۲۶۷ متقاضی واجد شرایط هستند . اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گنبد کاووس رشد قابل توجهی داشته و این شهرستان در اجرای طرح یکی از شهرستان پیشرو در استان است .

    مدیرکل راه و شهرسازی گنبد همچنین تصریح کرد : در حال حاضر پروژه ۹۶ واحدی بهارستان یکی از پروژه‌های فعال شهرستان گنبد است . این پروژه با پیشرفت بیش از ۹۶ درصد در حال اجراست و در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید .

    وی افزود : از دیگر پروژه‌های فعال گنبد کاووس یک پروژه ۲۱۰ واحدی نگارستان است که هم اکنون در مرحله اسکلت‌سازی قرار دارد .

    مدیرکل راه و شهرسازی گلستان همچنین گفت : پروژه نگارستان در ابتدای جاده گنبد – آزادشهر و در عرصه‌ای به مساحت ۲ هکتار اجرایی می‌شود . مجموعاً ۲۶ هکتار زمین با ظرفیت ساخت دو هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در گنبد کاووس تامین شده است .

     




    مطالب مرتبط

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    در شهرستان آزادشهر یک پروژه ۷۲ واحدی گروه ساخت در حال احداث است که این پروژه در مراحل مختلف ساخت اعم از سفت کاری و نازک کاری بوده و برخی از واحدها پیشرفت ۱۰۰ درصدی دارند .

    |

    تا کنون در شهرستان آزادشهر شش هزار و ۵۸۴ متقاضی مسکن ثبت نام کرده که از این تعداد پرونده هزار و ۲۵۹ متقاضی به تایید نهایی رسیده است .

    |

    این زمین‌ها از محل ارضی متعلق به وزارت راه و شهرسازی و ظرفیت‌های پیش بینی شده در مواد ۹.۱۰ و ۱۱ قانون جهش تولید مسکن تامین و سند مالکیت آن‌ها به نام سازمان ملی زمین و مسکن در آمده است .

    |

    با توجه به میزان سهمیه استان در واگذاری تسهیلات بانکی نوسازی ، برنامه ریزی‌های لازم برای واگذاری تسهیلات روستایی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر انجام شد .

    |

    نظرات کاربران