در حال بارگذاری ...

اجرای ۲۱۰ پروژه بازآفرینی شهری در سال ۱۴۰۲

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل دفتر نظارت بر امور اجرایی شرکت بازآفرینی شهری ایران از اجرای ۲۱۰ پروژه تامین خدمات روبنایی و زیربنایی در بافت‏‌های فرسوده و ناکارآمد شهری با اعتبارات تخصیصی حدود ۲ هزار میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ خبر داد .

ﺣﻤﯿﺪ آراﯾﺶ با بیان این مطلب گفت : تعداد ۲۱۷ پروژه در محلات هدف بازآفرینی شهری جهت اتمام و تکمیل به سال ۱۴۰۳ منتقل شده است .

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲ هزار و ۵۰ کیلومتر طول از معابر خاکی در محلات هدف بازآفرینی شهری آسفالت شده است ، اظهار کرد : در سال ۱۴۰۲ از محل اعتبارات بند (ز) تبصره یک قانون بودجه سال ۱۴۰۱ به میزان ۴۹ هزار تن قیر یارانه‌ای در قالب ۳۱۹ حواله به ۲۶۹ شهر در کشور به‌منظور اجرای آسفالت معابر خاکی در بافت‌های فرسوده کشور طی تفاهم‌نامه با شهرداری‌ها توزیع شده است .

 




مطالب مرتبط

این پروژه‌ها در محورهای مختلفی شامل احداث و ارتقا شبکه زیرساختی ، ارتقا وضعیت اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی ، احداث و توسعه امکانات و خدمات روبنایی ، بهسازی ، نوسازی ، مرمت و مقاوم‌سازی مسکن و اسکان مجدد ، ارتقا وضعیت اقتصادی و تهیه طرح‌های پیشگیرانه برای جلوگیری از ...

|

با تخصیص قیر رایگان از سوی شرکت بازآفرینی شهری ایران به شهرداری‌های استان ، آسفالت معابر محلات هدف بازآفرینی در ۱۰ شهر استان شامل زاهدان ، زابل ، هامون ، زهک ، جزینک ، علی‌اکبر ، گلشن ، سوران ، سیرکان و تفتان در دستور کار قرار گرفته است .

|

از ابتدای سال جاری ، ساخت ۵۳ هزار و ۹۷۳ واحد در محلات هدف بازآفرینی شهری در سامانه ثبت شده است و استان‌های تهران ، اصفهان ، خراسان رضوی ، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی به ترتیب پنج استان برتر در این زمینه هستند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل صندوق ملی مسکن از آمادگی آن صندوق برای مشارکت با شرکت بازآفرینی شهری ایران در اجرای طرح کلید به کلید خبر داد ...

|

چنانچه منابع مورد نیاز تامین شود می‌توانیم طی دو ماه آینده واحدهای نیمه تمام مسکن مهر را تکمیل کنیم .

|

نظرات کاربران