در حال بارگذاری ...
  • ساخت شهرک مسکونی آذرشهر در قالب طرح نهضت ملی مسکن

    برای شهرستان آذرشهر ۲ پروژه در نظر گرفته شده است که اولین پروژه ، ۵ هکتاری است و در مرحله آماده سازی قرار داشته و حدود ۵۰۰ نفر از متقاضیان به این پروژه ، تخصیص خواهند یافت .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی از ساخت شهرک مسکونی آذرشهر در قالب نهضت ملی مسکن خبر داد .

    سید احمد موسوی در رابطه با وضعیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در آذرشهر گفت : در سنوات گذشته به‌دلیل وجود برخی مشکلات در حوزه تأمین زمین حائز شرایط برای احداث مساکن حمایتی در آذرشهر، پروژه‌های نهضت ملی مسکن این شهرستان با تأخیر مواجه شده بود که با پیگیری‌های مستمر این مشکلات تقریباً رفع شده‌اند . تأمین زمین در شهرستان آذرشهر را در اولویت قرار داده‌ایم و علی رغم برخی محدودیت‌های موجود ، بخشی از متقاضیان ساماندهی شده‌اند .

    وی با تأکید بر اهمیت تأمین مساکن حمایتی در قالب نهضت ملی مسکن خاطرنشان کرد : برای شهرستان آذرشهر ۲ پروژه در نظر گرفته شده است که اولین پروژه ، ۵ هکتاری است و در مرحله آماده سازی قرار داشته و حدود ۵۰۰ نفر از متقاضیان به این پروژه ، تخصیص خواهند یافت .

    موسوی افزود : دیگر پروژه این شهرستان که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است ، شهرک مسکونی آذرشهر است که آن هم در مرحله تصویب شورای‌عالی شهرسازی است و انشاءلله طی ماه آینده مصوبه آن ابلاغ و اقدامات اجرایی آن آغاز خواهد شد .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان در مورد پروژه شهرک مسکونی آذرشهر تصریح‌ کرد : این شهرک به‌صورت ویلایی ساخته خواهد شد و با توجه به شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم ، این پروژه نیز به‌صورت مشارکتی با مردم ساخته خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ جلسه نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس شهر جدید سهند با حضور مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی ، فرماندار شهرستان اسکو ، ...

    |

    بر اساس مأموریت ویژه بسیج سازندگی ، ساخت مسکن تحت کارگزاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در اولویت قرار گرفته و مقرر شده است طی دو سال حدود ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر مرند تحت کارگزاری سازمان بسیج سازندگی اجرا و تحویل متقاضیان شود .

    |

    باید تمامی دستگاه‌های مرتبط با نهضت ملی تلاش کنند تا با تعامل و همراهی ، بتوانیم در اسرع وقت پروژه کلیه متقاضیان نهضت ملی مسکن در بناب را تخصیص دهیم .

    |

    تعامل همه دستگاه‌های ذیربط اعم از شهرداری ، بنیاد مسکن ، دستگاه‌های خدمات رسان و ... جهت محقق شدن برنامه دولت سیزدهم در حوزه مسکن نیاز است .

    |

    پیمانکاران و مجریان طرح‌های نهضت ملی مسکن و ساختمان‌های اداری نباید خود را درگیر بروکراسی‌های اداری کنند . چرا که گرفتار پروسه‌های اداری شدن از سرعت اجرایی پروژه‌ها کاسته و متأسفانه نتیجه مورد نظر ، حاصل نخواهد شد .

    |

    نظرات کاربران