در حال بارگذاری ...
  • بررسی مشکلات متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرک بهارستان گناباد

    از مجموع حدود ۷ هزار نفر که تاکنون در این شهرستان حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن شناخته شده‌اند و فرآیند اختصاص و واگذاری واحدهای مسکونی به آنان در دست اقدام است ۵ هزار متقاضی مربوط به شهر گناباد و بقیه مربوط به شهرهای بیدخت و کاخک از توابع شهرستان گناباد هستند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی گفت : مشکلات متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرک بهارستان گناباد بررسی و تعیین تکلیف شد .

    وحید داعی در جلسه بررسی مشکلات متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرک بهارستان گناباد که با حضور حجت الاسلام مدنی امام جمعه موقت و رییس کمیته مردمی سازی شورای مسکن استان ، معاونین ، رییس اداره راه و شهرسازی گناباد و مشاور طرح برگزار شد ، اظهار کرد : در شهرک بهارستان گناباد ۶۴۸ متقاضی نهضت ملی مسکن جانمایی که مشکلات اجرایی احصا و راهکارهای رفع تنگناها مطرح و مقرر شد طبق جدول زمانبندی اقدام شود .

    داعی افزود : از مجموع حدود ۷ هزار نفر که تاکنون در این شهرستان حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن شناخته شده‌اند و فرآیند اختصاص و واگذاری واحدهای مسکونی به آنان در دست اقدام است ۵ هزار متقاضی مربوط به شهر گناباد و بقیه مربوط به شهرهای بیدخت و کاخک از توابع شهرستان گناباد هستند .

    وی یادآور شد : از مجموع این تعداد حدود ۶ هزار نفر تاکنون در شهرستان گناباد تعیین تکلیف شده که این میزان ۲ برابر برنامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی است .

    وی اضافه کرد : اجرای موثر طرح نهضت ملی مسکن در کنار اشتغال زایی در اولویت اقدامات مسوولان شهرستان گناباد قرار دارد و با همدلی و تعامل دست اندرکاران اجرایی ذیربط گام های خوبی در این زمینه برداشته شده است .

    مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی فراخوان جذب ایده رویداد توسعه نهضت ملی مسکن با مشارکت مردم را منتشر و از علاقه مندان ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی از تامین اراضی نهضت ملی مسکن به ارزش ۱۷۰ همت در استان خراسان رضوی خبر داد . ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت آبفاِی مشهد و مدیرکل راه و شهرسازی استان وضعیت ایجاد زیر ساخت های آب و فاضلاب نهضت ملی مسکن ...

    |

    اقدام برای تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای چاپشلو ، نوخندان و لطف آباد نیز در حال انجام است .

    |

    خراسان‌رضوی در تعداد سایت‌های نهضت ملی مسکن از پیشگامان کشور است .

    |

    نظرات کاربران