در حال بارگذاری ...
  • برگزاری جلسه کارگروه قرارگاه نهضت ملی مسکن خراسان رضوی با محوریت تسهیلات و تامین زمین

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه پایش و بررسی عملکرد استان خراسان رضوی با محوریت تسهیلات و تامین زمین برگزار و عملکرد استان در بخش های مختلف بررسی شد .

    وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی و دبیر شورای مسکن استان در حاشیه جلسه کارگروه قرارگاه نهضت ملی مسکن استان که در محل دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی به ریاست جواد خدایی و با حضور اعضای مرتبط برگزار شد ، عملکرد استان در این بخش ها تشریح شد .

    مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی با اشاره به اینکه اقدامات موثری طی چند ماه اخیر در حوزه تامین زمین و رفع نیاز استان در حوزه نهضت ملی مسکن انجام شده است ، تاکید کرد : اداره کل راه‌ و شهرسازی استان و دستگاه‌های ذی‌ربط درباره فعال کردن پروژه‌ها در اراضی تامین شده تسریع و اقدامات لازم در خصوص اتمام پروژه‌های فعال در استان صورت گرفته است .

    وی از ارایه بخش به بخش اقدامات در حوزه تامین زمین ، آماده سازی ، واگذاری و تخصیص زمین ، مدیریت متقاضیان ، تامین مالی ، خدمات زیربنایی - روبنایی ، مشوق های غیرمالی - مجوزها و حقوق دولتی و ... خبر داد .  

    گفتنی است در این جلسه معاونین و برخی روسای ستادی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی نیز حضور داشتند .




    مطالب مرتبط

    ۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی فراخوان جذب ایده رویداد توسعه نهضت ملی مسکن با مشارکت مردم را منتشر و از علاقه مندان ...

    |

    مدل‌های مختلف در سطح استان در حال انجام است که سعی داشته و داریم تا بهترین مدل را برای هر شهر انتخاب کنیم .

    |

    تعداد واحدهای قرعه کشی شده ۲۱۰ واحد بود که قرعه کشی بین ۲ هزار و هشتصد نفر متقاضی انجام شده است .

    |

    سرعت نوسازی مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری با توجه به وجود امکانات زیربنایی و روبنایی در این محدوده‌ها ، از سرعت بالایی برخوردار است و بازآفرینی شهری به بازگشایی معابر در این محدوده‌ها با کمترین هزینه به شهرداری‌ها کمک می‌کند .

    |

    نظرات کاربران