در حال بارگذاری ...
  • تولید مسکن برای مددجویان ۴۴ درصد افزایش داشته است

    هزینه‌ای که مسکن در سبد خانواده دارد بالاترین هزینه است و تلاشی که توسط همه دستگاه‌ها برای خانه‌دار شدن مردم صورت‌می‌گیرد قابل‌تقدیر است و بدانند اجر بزرگ و پاداش عظیم نزد پروردگار دارند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس‌جمهور در آیین واگذاری ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکونی به مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد با اشاره به تحویل بیش از ۳۳ هزار منزل به مددجویان گفت : تولید مسکن و بهره برداری از مسکن برای مدد جویان در سال ۱۴۰۲ نسبت به ۱۴۰۱ افزایش ۴۴ درصدی داشته است .

    سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در آیین واگذاری ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکونی به مدد جویان تحت پوشش کمیته‌امداد تصریح‌ کرد : امروز بیش از ۳۳ هزار منزل تقدیم مددجویان می‌شود و این لحظه خوب و دلنشین است . خانه و مسکن یکی از دغدغه‌های افراد فاقد مسکن است که مددجویان کمیته‌امداد نیز در این زمینه صاحب حق هستند .

    وی ادامه‌ داد : هزینه‌ای که مسکن در سبد خانواده دارد بالاترین هزینه است و تلاشی که توسط همه دستگاه‌ها برای خانه‌دار شدن مردم صورت‌می‌گیرد قابل‌تقدیر است و بدانند اجر بزرگ و پاداش عظیم نزد پروردگار دارند .

    رئیس جمهور در این مراسم طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات دولت برای رفع نیاز مسکن متقاضیان مددجو در سراسر کشور ، تحقق وعده دولت مردمی در این زمینه و قدردانی از تلاش‌های همه بخش‌ها و نهادها مشارکت کننده در این طرح بزرگ گفت : رشد ۴۴ درصدی ساخت مسکن برای مددجویان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ از جمله خبرهای خوب و امیدآفرین است و باید از تلاش‌های همه مدیران استانی و نهادهای انقلابی برای تحقق این مهم صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم .

    رئیس جمهور همچنین با بیان اینکه دولت در راستای تحقق این وعده که مدد جوی فاقد مسکن در کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) نداشته باشیم ، ساخت مسکن برای مددجویان را ۴۴ درصد افزایش داد و لذا دولت صادق‌الوعد است ، بر ضرورت تلاش مضاعف مسئولان مربوطه برای تسریع در تکمیل سایر پروژه‌های نهضت ملی مسکن تأکید کرد .




    مطالب مرتبط

    میزان قابل‌توجهی از واحدهای مسکونی ما در شهر تهران را بافت فرسوده تشکیل می‌دهد . نوسازی بافت فرسوده می‌تواند حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی را نیز در پی داشته باشد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سخنگوی دولت با اشاره به رویکرد دولت دوازدهم در حوزه مسکن که خود را متولی ساخت مسکن نمی دانست ، گفت : با سیاست‌های دولت ...

    |

    رشد بخش مسکن در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت و امیدواریم امسال نیز رشد بخش مسکن عددی مطلوب باشد .

    |

    در استان تهران برای تامین زمین ساخت مسکن مشکلاتی وجود داشت که این مشکل از طریق شهرک‌سازی در حال رفع شدن است .

    |

    صندوق ملی مسکن به‌عنوان نهاد مالی در حوزه تأمین مالی مسکن کشور ، در کنار استفاده از منابعی مانند آورده متقاضیان ، منابع بانکی و تسهیلات دولتی ، با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی مانند صندوق‌های املاک و مستغلات و مسکن و ساختمان اقدام به جذب سرمایه‌های خرد خواهد کرد .

    |

    نظرات کاربران