در حال بارگذاری ...
  • تحویل ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکونی کمیته امداد امام خمینی (ره)

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن به ریاست رییس جمهوری و با حضور وزیر راه و شهرسازی ، ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل شد .

    در اسفندماه سال ۱۴۰۱ به تعداد ۲۳ هزار واحد مسکونی در این بخش تکمیل و تحویل متقاضیان شده بود که با مجموع این واحدها تعداد واحدهایی که به مددجویان کمیته‌ امداد در دولت سیزدهم تحویل شده است به عدد ۵۶ هزار و ۸۶۳ واحد می‌رسد .

    در این جلسه که به ریاست رئیس‌جمهوری و دبیری وزیر راه و شهرسازی برگزار شد ، گزارشی از عملکرد اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر ، گزارشی از همکاری‌بانک‌ها و همچنین نوسازی بافت‌های فرسوده و دیگر اقدامات این وزارتخانه در بخش مسکن ارائه شد .

    توزیع استانی ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکن محرومان ویژه کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) شامل ۴۶۲۰ واحد در سیستان و بلوچستان ، ۳۳۵۵ واحد در کرمان، ۲۲۱۰ واحد در خراسان‌شمالی ، ۲۱۰۶ واحد در گلستان ، ۲۱۰۵ واحد در خراسان‌رضوی ، ۲۰۸۷ واحد در فارس ، ۱۷۴۱ واحد در لرستان ، ۱۶۰۲ واحد در خوزستان ، ۱۴۲۷ واحد در خراسان‌جنوبی ، ۱۲۵۷ واحد در آذربایجان شرقی ، ۱۰۳۹ واحد در هرمزگان ، ۹۴۰ واحد در کهگیلویه و بویراحمد ، ۸۷۵ واحد در همدان ، ۸۳۹ واحد در اصفهان ، ۸۰۹ واحد در آذربایجان غربی ، ۸۰۹ واحد در اردبیل ، ۷۹۳ واحد در گیلان ، ۷۳۸ واحد در کردستان ، ۷۰۰ واحد در مازندران ، ۶۷۰ واحد در چهار محال و بختیاری ، ۶۰۶ واحد در بوشهر ، ۵۱۵ واحد در قزوین ، ۴۴۹ واحد در زنجان، ۳۳۰ واحد در کرمانشاه ، ۲۷۸ واحد در مرکزی ، ۲۷۶ واحد در ایلام ، ۲۵۷ واحد در سمنان ، ۱۷۴ واحد در یزد ، ۱۰۸ واحد در تهران ، ۸۰ واحد در قم و ۶۸ واحد در البرز است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه شورای مسکن وزارت راه و شهرسازی به ریاست مهرداد بذرپاش ، ساخت ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۳۱۱ واحد و نوسازی و بهسازی ۵۵۱ ...

    |

    تعیین سقف اجاره بها در شورای عالی مسکن با اخذ نظرات استان‌ها حداکثر تا یک هفته دیگر ابلاغ خواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هم‌زمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان یزد ، ۴ هزار و ۱۵۷ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در این استان افتتاح و تحویل ...

    |

    در آینده نزدیک شاهد شتاب نهضت ملی مسکن در استان خواهیم بود و امیدواریم با جدیت مسئولین متولی تا پایان این دولت شاهد رشد قابل توجه این طرح در استان باشیم و شهد شیرین این خدمت بزرگ شهید خدمت را مردم بچشند .

    |

    جزئیات احداث واحدهای نهضت ملی مسکن در قالب های مختلف بدین شرح است : واگذاری زمین در بخش اجاره ۹۹ ساله ، واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت ، مشمولین قوانین حمایتی معادل ۴۰۷ هزار و ۵۳۶ قطعه است . همچینن در بخش اراضی اجاره ۹۹ ساله در روستاها به میزان ۷۹ هزار و ۱۰۴ قطعه واگذار شده است .

    |

    نظرات کاربران