در حال بارگذاری ...
  • لزوم هماهنگی تنگاتنگ دستگاه‌های خدمت‌رسان با پروژه‌های شهر جدید سهند

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند در جلسه شورای مسکن استان گفت : لازم است تا دستگاه‌های خدمت رسان هماهنگی تنگاتنگی در حوزه پروژه‌های شهر جدید سهند داشته‌ باشند .

    جلسه شورای مسکن آذربایجان‌شرقی با حضور اعضای شورای مسکن استان ، دستگاه‌های خدمات‌رسان و بانک‌های عامل به ریاست جبارعلی ذاکری ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد .

    فرهاد سعیدی ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند در این جلسه گزارشی از روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند ارائه و بر ضرورت تکمیل تأسیسات شهری همزمان با پیشرفت پروژه‌ها تأکید کرد .

    وی در ادامه بر اهمیت همکاری شرکت‌های خدمت رسان تکمید کرد و گفت : لازم است تا دستگاه‌های خدمت رسان هماهنگی تنگاتنگی در حوزه پروژه‌های شهر جدید سهند داشته‌ باشند .

    سعیدی در این جلسه به مسئله پرداخت تسهیلات جهت تسریع در روند اجرایی پروژه‌ها اشاره کرد .




    مطالب مرتبط

    در ۲۱ شهرستان استان زمین موردنیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن با توجه به متقاضیان موثر انجام شده است . در چهار شهر استان بیش از نیاز زمین تامین شده و در ۱۱ شهرستان با کمبود زمین برای جرای طرح نهضت مسکن مواجه هستیم .

    |

    وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم عزمی جدی برای کنترل و ساماندهی بازار مسکن و اجاره داشته است که مهمترین اقدام در سال ۱۴۰۰ ، تدوین طرح ساماندهی بازار زمین ، مسکن و اجاره‌بها با همکاری مجلس شورای اسلامی بود . این طرح در روزهای اخیر بعد از رفت برگشت‌ها برای رفع اشکالات و ...

    |

    در شهرستان سمنان هم اکنون ۲ هزار و ۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است و برای سایر متقاضیان شهرک ۲۰۵ هکتاری سمنان جانمایی شده است .

    |

    گروه جهادی شهید مهدی باکری آذربایجان شرقی با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی به عنوان کارگزار ، شرکت عمران شهر جدید سهند به عنوان کارفرما و سازمان بسیج سازندگی به عنوان سازنده در آماده سازی ، محوطه‌سازی و ساخت تعداد ۲ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن را در دست اجرا دارد که قرار ...

    |

    پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید به تعداد یکهزار و ۶۰۰ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است .

    |

    نظرات کاربران