در حال بارگذاری ...
  • بررسی تکمیل و اتمام واحدهای پروژه مسکن مهر شهر اسکو

    بر اساس دستورات مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و اهتمام جدی اداره راه و شهرسازی شهرستان اسکو نسبت به تکمیل واحدها و رفع نواقص مجتمع‌ها ، مقرر گردید که این امر با همکاری وزارت ، سازمان ملی زمین و مسکن ، صندوق ملی مسکن و شرکت‌های تعاونی مسکن مهر انجام گیرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ با تشکیل جلسه ای در اداره راه و شهرسازی شهرستان اسکو ، تکمیل و اتمام واحدهای پروژه مسکن مهر شهر اسکو بررسی شد .

    مهدی اعظمی سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان اسکو از تشکیل جلسه‌ای به‌منظور بررسی تکمیل و اتمام واحدهای پروژه مسکن مهر شهر اسکو خبر داد .

    اعظمی عنوان کرد : پیرو پیگیری‌های ویژه انجام شده از مراجع ذیربط و دریافت موافقت در خصوص پیش بینی و تخصیص اعتبارات مورد نیاز به‌منظور تکمیل و اتمام واحدهای پروژه مسکن مهر شهر اسکو ، جلسه‌ای به‌منظور بررسی انجام و تسریع امور با حضور نماینده فرمانداری ، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، نماینده اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و رئیس هیئت تسویه شرکت مسکن‌ساز مهر اسکو و کارشناسان مرتبط در محل اداره راه و شهرسازی شهرستان اسکو برگزار گردید .

    وی با اشاره به اقدامات انجام شده گفت : بر اساس دستورات مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و اهتمام جدی اداره راه و شهرسازی شهرستان اسکو نسبت به تکمیل واحدها و رفع نواقص مجتمع‌ها ، مقرر گردید که این امر با همکاری وزارت ، سازمان ملی زمین و مسکن ، صندوق ملی مسکن و شرکت‌های تعاونی مسکن مهر انجام گیرد .

    سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان اسکو در خصوص مصوبات جلسه خاطرنشان کرد: پس از تایید شورای مسکن استان و با تخصیص اعتبارات پیش بینی شده از سوی سازمان ملی زمین و مسکن و صندوق ملی مسکن ، نسبت به تهیه مصالح و اقلام مورد نیاز اقدام شده و اجرای عملیات توسط هیئت تسویه شرکت منحله مسکن‌ساز مهر اسکو با همکاری نمایندگان متقاضیان و ساکنین مجتمع‌ها انجام خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن با اعلام اینکه هم اکنون منابع صندوق بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان است ، گفت : از ابتدای دولت ...

    |

    شرکت عمران شهر جدید پردیس آمادگی دارد تا در صورت تأمین زیرساخت‌های آب ، برق و گاز ، ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی و ۳ هزار واحد مسکن مهر را در خردادماه تکمیل کرده و تحویل متقاضیان بدهد .

    |

    با تأکید وزیر راه و شهرسازی و تلاش‌هایی که در شهرهای جدید در حال انجام است ، تمامی واحدهای باقیمانده مسکن مهر پردیس قبل از اتمام دولت سیزدهم ، تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد . در خردادماه حدود ۳ هزار واحد مسکن مهر در پردیس تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود .

    |

    باقیمانده مبلغ در نظر گرفته شده برای تأمین آسانسورهای پروژه‌های مسکن مهر پس از هزینه کرد بخش اول و تأیید انجام کار و بر اساس پیشرفت پروژه پرداخت خواهد شد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موظف به خرید تمام تجهیزات تا پایان تیر ماه امسال شده‌ است .

    |

    سال گذشته ۱۲ هزار میلیارد تومان در قالب کمک به واحدهای باقیمانده مسکن مهر شهرهای جدید ، استان‌ها و پروژه‌های خدمات زیربنایی و روبنایی شامل درمانگاه ، مدرسه ، مسجد و سایر از محل صندوق ملی مسکن پرداخت و حمایت شد .

    |

    نظرات کاربران