در حال بارگذاری ...
  • ۸۵ درصد از واحدهای مسکونی روستایی آذربایجان شرقی سنددار شد

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت : از مجموع ۳۳۲ هزار واحد مسکن روستایی استان ، ۸۵ درصد از این واحدها سنددار شده و این استان در این زمینه از میانگین کشوری بالاتر است .

    حجت الله سروری گفت : طرح دولت برای تبدیل اسناد دفترچه‌ای به اسناد تک برگی در قالب کاداستر است . تعویض دفترچه‌های ملکی به اسناد تک برگی در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت استان از برنامه‌های اولویت‌دار این بنیاد در استان است . از ۳۰۵ هزار واحد مسکن روستایی آذربایجان شرقی ۵۲ درصد مقاوم سازی شده‌ است .

    وی با اعلام اینکه ۴۸ درصد مساکن روستایی همچنان غیر مقاوم هستند ، اظهار کرد : در صورت ادامه روند اجرای طرح مقاوم سازی فعلی امیدواریم تا پایان سال ۱۴۱۰ مسکن غیر مقاوم روستایی نداشته باشیم .

    مدیر کل بنیاد مسکن گفت : مبلغ تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی سال گذشته ۲۰۰ میلیون تومان با بهره ۵ درصد بود .

    وی با اعلام اینکه مبلغ تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی به ۳۵۰ میلیون تومان رسیده است ، اظهار کرد : سهمیه امسال استان ۲۰ هزار واحد است و تاکنون شش هزار واحد را برای دریافت تسهیلات معرفی کرده‌ایم .

    سروری افزود : تمامی فعالیت‌های بنیاد مسکن ، مردم‌محور بوده و با مشارکت آنان اجرا می‌شود . ۵۱.۵ درصد از ۳۰۵ هزار واحد مسکن روستایی دارای سکنه استان مقاوم‌سازی شده‌ است .




    مطالب مرتبط

    با توجه به آنکه سهمیه ۳۵۰ میلیون تومانی سال ۱۴۰۲ به ازای هر واحد و معرفی به بانک‌های عامل تا خردادماه امسال به اتمام می‌رسد ، پیشنهاد افزایش سقف وام مسکن تا ۴۰۰ میلیون تومان را آماده کرده‌ایم که به دولت ارائه خواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران گفت : استان تهران شامل ۵٣٠ روستا است که تمام روستاهای تهران طرح هادی دارند و سال گذشته ۶٢ طرح ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه ۴۸۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها از ابتدای ...

    |

    تعهد بنیاد مسکن در استان زنجان واگذاری زمین به ۲۰ هزار قطعه است که سهمیه امسال برای ۱۰ هزار قطعه و واگذاری به متقاضیان تامین شده است . امروز عملیات آماده سازی این اراضی آغاز می شود و آماده واگذاری به متقاضیان است که باید این واگذاری‌ها با ثبت‌نام از طریق سامانه saman.mrud.ir انجام ...

    |

    در حال حاضر در استان اردبیل پنج هزار و ۸۰۰ واحد تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی افتتاح شده و در صورت تأمین اعتبار ، نسبت به گسترش این واحدهای مسکونی اقدام خواهد شد .

    |

    نظرات کاربران