در حال بارگذاری ...
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان طرقبه و شاندیز به مبلغ ۲۱ میلیارد تومان

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی اعلام کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی از خلع ید و رفع تصرف اراضی ملی به مساحت ۷۰۰۰ مترمربع بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان در شهرستان طرقبه و شاندیز خبر داد .

    سرهنگ مجید علی نیا گفت : طی گشت زنی‌های نیروهای یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن شهرستان طرقبه و شاندیز ، مشاهده شد شخصی در اراضی ملی واقع در روستای جاغرق در شهرستان طرقبه و شاندیز ، به مساحت ۷۰۰۰ مترمربع که ارزش تقریبی آن مبلغ ۲۱ میلیارد تومان بوده است که اقدام به دپو خاک نموده؛ که با آرای صادره از مراجع قضایی خلع ید و به اداره کل راه و شهرسازی بازگردانده شد .

    فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان‌رضوی همچنین به نقش مهم گزارش‌های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی اشاره کرد و گفت : گشت حفاظت اراضی این اداره کل به‌صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به‌شدت برخورد می‌کند .

    وی در پایان اظهار کرد : شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی اعلام کنند .




    مطالب مرتبط

    صیانت از اراضی ملی و دولتی و پیشگیری از تصرف آنها خارج از ساعات اداری و در ایام تعطیل به صورت مستمر انجام می شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

    |

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کنند .

    |

    تمامی اراضی که به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است با کارهای کارشناسی و همچنین مطالعات فرونشستی که در همکاری با مرکز تحقیقات انجام می‌شود به نتیجه رسیده است و در این کار شورای‌عالی شهرسازی و معماری نیز نهایت دقت و مراقبت را داشته است .

    |

    گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می‌کند .

    |

    نظرات کاربران