در حال بارگذاری ...
  • تامین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در استان خوزستان

    با استفاده از ظرفیت مردم و بخش خصوصی در ۶ ماهه اول امسال، مابقی ۷۵ هزار قطعه زمین در اختیار متقاضیان قرار گرفته و زمین ۲۵ هزار واحد دیگر نیز تا پایان دولت آماده و به مردم واگذار می شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از تامین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در استان خبر داد و گفت : از این تعداد تاکنون ۱۵ هزار قطعه زمین به مردم واگذار شده است .

    مسعود بیات منش با اشاره به اینکه تعهد استان در طول چهار سال ، ساخت یکصد هزار واحد مسکن حمایتی است بیان کرد : در این طرح ، زمین به صورت ۹۹ ساله و رایگان در اختیار واجدین شرایط قرار گرفته و با پرداخت تسهیلات ، کار ساخت و ساز توسط متقاضی انجام می شود .

    وی افزود : با استفاده از ظرفیت مردم و بخش خصوصی در ۶ ماهه اول امسال ، مابقی ۷۵ هزار قطعه زمین در اختیار متقاضیان قرار گرفته و زمین ۲۵ هزار واحد دیگر نیز تا پایان دولت آماده و به مردم واگذار می شود .

    مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان به ثبت نام بیش از ۴۷ هزار نفر در طرح جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت : از این تعداد ۱۱ هزار نفر تاییدیه لازم را دریافت کرده و تاکنون سه هزار و ۵۰۰ قطعه زمین واگذار کردیم.

    وی ادامه داد: در ۶ ماهه اول امسال، زمین مورد نیاز ۱۱ هزار متقاضی تایید شده در استان تامین می شود و مراحل بعدی کار پس از واریز وجه توسط متقاضیان انجام خواهد شد .

    بیات منش در ادامه به موضوع مساکن مهر استان اشاره کرد و گفت: تا هفته دولت ، کار آماده سازی و آسفالت کلیه سایت های مسکن مهر استان انجام خواهد شد . حدود ۱۴ هزار مسکن مهر نیمه کاره و فاقد متقاضی در استان وجود دارد که کار تکمیل آنها تا پایان دولت انجام خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در نشست مشترک مسئولان شهرستان دزفول با مدیرکل و معاونین اداره کل راه و شهرسازی خوزستان چالش‌های اجرایی طرح نهضت ملی مسکن ...

    |

    با وجود اقدامات خوبی که در مسکن مهر استان صورت گرفت ، میزان واحدهای باقیمانده در این طرح همچنان زیاد است به گونه‌ای که از دستور کار طرح نهضت ملی مسکن در چند استان ، بالاتر است .

    |

    تمام تلاش مان این است که با تعامل و همگرایی کلیه مسئولان استانی این تعداد واحد مسکونی تعیین تکلیف شده و طرح مسکن مهر در استان به اتمام برسد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

    |

    تمام این واحدها متقاضی دارند و تقریبا ۱۵ سال است که این متقاضیان منتظر تکمیل واحدهای مسکن خود هستند . این پروژه‌ها با اعتبارات داخلی صندوق مسکن در حال تکمیل هستند و برآورد انجام شده برای تکمیل آن‌ها ۱۸ ماه است و اگر مشکلی پیش نیاید ، پروژه در موعد مقرر انجام می‌شود .

    |

    نظرات کاربران