در حال بارگذاری ...
  • بررسی چالش‌های اجرایی طرح نهضت ملی مسکن و مسکن مهر شهرستان دزفول

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در نشست مشترک مسئولان شهرستان دزفول با مدیرکل و معاونین اداره کل راه و شهرسازی خوزستان چالش‌های اجرایی طرح نهضت ملی مسکن و مسکن مهر شهرستان بررسی و مرتفع شد .

    نشست مشترک بررسی چالش‌های اجرایی طرح نهضت ملی مسکن و مسکن مهر شهرستان دزفول با حضور مسعود بیات منش ، مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان علیرضا خردمند ، فرماندار ، محمد عتاب اهوازی شهردار و ابوذر موحد رئیس اداره راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان شهرستان دزفول برگزار شد .

    ابوذر موحد، رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول با اشاره با لزوم بررسی ویژه پروژه های این شهرستان اظهار داشت : در این نشست مسائل و مشکلات حوزه مسکن ، شهرسازی و پروژه های راهسازی شهرستان مطرح و برای رفع موانع تصمیم گیری شد .

    موحد تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت ، پیگیری حضور دستگاه های خدمات رسان و زیربنایی برای مشارکت در پروژه های مسکن ، اختصاص قیر بازآفرینی و تکمیل پروژه های راهسازی شهرستان از جمله موارد مطروحه در این جلسه بود .

    وی با اشاره به اینکه مسکن مهر دزفول یکی از پروژه های پیشران در استان بوده است اظهار داشت : منطقه مهرشهر دزفول با برخورداری از ۱۱۴ بلوک ۱۸ واحدی و ۲۲ واحدی، متشکل از ۲ هزار و ۳۱۲ واحد آپارتمانی و جمعیتی بالغ‌بر ۱۰ هزار نفر از جمله مناطق جدید دزفول است .

     




    مطالب مرتبط

    با وجود اقدامات خوبی که در مسکن مهر استان صورت گرفت ، میزان واحدهای باقیمانده در این طرح همچنان زیاد است به گونه‌ای که از دستور کار طرح نهضت ملی مسکن در چند استان ، بالاتر است .

    |

    تمام تلاش مان این است که با تعامل و همگرایی کلیه مسئولان استانی این تعداد واحد مسکونی تعیین تکلیف شده و طرح مسکن مهر در استان به اتمام برسد .

    |

    بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

    |

    ما برای ۳۰ هزار متقاضی ، کار افتتاح حساب را انجام داده و در انتظار واریز وجه ۴۰۰ میلیون ریالی از سوی ۱۰ هزار متقاضی هستیم تا زمین لازم را در اختیارشان قرار دهیم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از تغییر کاربری ۴۶۹ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ...

    |

    نظرات کاربران