در حال بارگذاری ...
  • رفع تصرف ۵۵ هکتار از اراضی ملی کردستان به ارزش ۱۶۷ میلیارد تومان

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت : سال گذشته در بحث حفاظت از اراضی و رفع تصرف از اراضی ملی اقدامات بسیار مناسبی از جمله ۶۷ مورد رفع تصرف جمعاً به مساحت ۵۵ هکتار و به ارزش ریالی بیش از ۱۶۷ میلیارد تومان انجام شد .

    جهانگیر الیاسی اظهار کرد : سنددار کردن اراضی ملی به منظور تثبیت مالکیت دولت و جلوگیری از تعرض افراد سودجو از جمله اقدامات و اولویت‌های هدف‌گذاری شده بوده و در همین راستا سال گذشته دو هزار و ۷۰۹ فقره سند تگ برگ بنفش رنگ برای سه میلیون و ۱۶۰ هزار متر مربع (۳۱۶ هکتار) از اراضی ملی صادر شده است .

    وی با اشاره به اینکه امسال نیز با جدیت و پشتکار لازم با هماهنگی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی قلع‌وقمع متصرفین و رفع تصرفات ادامه خواهد یافت از شهروندان کردستانی در خواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تعرض و تصرف اراضی ملی مراتب را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ اعلام کنند تا در اسرع وقت از اراضی دولتی رفع تصرف شود .




    مطالب مرتبط

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی اعلام کنند .

    |

    صیانت از اراضی ملی و دولتی و پیشگیری از تصرف آنها خارج از ساعات اداری و در ایام تعطیل به صورت مستمر انجام می شود .

    |

    طی یکسال بیش از ۶۲ هزار و ۹۰۰ ساعت گشت زنی توسط تیم های عملیاتی فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان اصفهان انجام شد و این تیم های عملیاتی و گشت خودرویی نسبت به پیمایش روزانه ، گشت زنی و رصد اراضی ملی و دولتی تحت پوشش اقدام کردند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف اراضی ، فوراً ...

    |

    عمده این تصرف‌ها در شهرستان های جیرفت ، عنبرآباد ، قلعه گنج ، فاریاب و کهنوج بوده است .

    |

    عوامل یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی با قاطعیت تمام ، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اراضی عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کنند .

    |

    نظرات کاربران