در حال بارگذاری ...
  • احداث ۲۹ مدرسه در شهر جدید سهند

    در راستای تأمین نیازهای آموزشی کودکان دارای نیازمندی‌های خاص ، اقدام به احداث اولین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی شهر جدید سهند کرده‌ایم و این مدرسه در آستانه بهره‌برداری قرار دارد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند گفت : این شرکت تاکنون ۲۹ مدرسه در شهر جدید سهند احداث کرده است .

    فرهاد سعیدی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اسکو با تشریح وضعیت سرانه آموزشی در شهر جدید سهند ، گفت : تاکنون ۲۹ مدرسه در شهر جدید سهند احداث شده است .

    سعیدی ادامه داد : متعهد به احداث ۹ مدرسه جدید هستیم که یک مدرسه در حال افتتاح بوده و عملیات اجرایی ۴ باب مدرسه جدید شروع شده است .

    وی اظهار کرد : در راستای تأمین نیازهای آموزشی کودکان دارای نیازمندی‌های خاص ، اقدام به احداث اولین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی شهر جدید سهند کرده‌ایم و این مدرسه در آستانه بهره‌برداری قرار دارد .

    شایان ذکر است ، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اسکو به ریاست فرماندار و با حضور اعضای شورا برگزار شده و ضمن بررسی مسائل و مشکلات آموزشی در سطح شهرستان ، بر انجام ویژه برنامه‌های متنوع در هفته معلم تاکید شد .

    در خاتمه این جلسه ، از فعالان حوزه تعلیم و تربیت در سطح شهرستان با اهدای لوحی تجلیل به عمل آمد .




    مطالب مرتبط

    پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید به تعداد یکهزار و ۶۰۰ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند در جلسه شورای مسکن استان گفت : لازم است تا دستگاه‌های خدمت رسان هماهنگی تنگاتنگی در حوزه ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ جلسه نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس شهر جدید سهند با حضور مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی ، فرماندار شهرستان اسکو ، ...

    |

    نظرات کاربران