در حال بارگذاری ...
  • آمادگی کارگروه تنظیم بازار املاک و مستغلات گلستان برای آموزش ثبت قرارداد در سامانه خودنویس

    بر اساس ماده ۱۸ قانون جهش تولید مسکن در راستای رصد و نظارت بر بازار مسکن، از ابتدای سال ۱۴۰۳ تمامی قراردادهای اجاره برای دریافت کد رهگیری رایگان صرفاً می‌بایست در سامانه خودنویس به آدرس khodnevis.mrud.ir ثبت شوند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از آمادگی دبیرخانه کارگروه تنظیم بازار املاک و مستغلات گلستان برای آموزش ثبت قرارداد در سامانه خودنویس به شهروندان و بنگاه های مشاور املاک خبر داد .

    مهدی ملک اظهار کرد : سامانه خودنویس جهت رفاه حال هموطنان عزیز و در راستای نظارت و کنترل قیمت مسکن به همت وزارت راه و شهرسازی ایجاد شده‌است تا هم وطنان بتوانند به‌صورت رایگان قراردادهای ملکی خود را ایجاد و ثبت کنند .

    وی افزود : بر اساس ماده ۱۸ قانون جهش تولید مسکن در راستای رصد و نظارت بر بازار مسکن، از ابتدای سال ۱۴۰۳ تمامی قراردادهای اجاره برای دریافت کد رهگیری رایگان صرفاً می‌بایست در سامانه خودنویس به آدرس khodnevis.mrud.ir  ثبت شوند .

    ملک ادامه داد : بر این اساس دریافت کد رهگیری در سامانه خودنویس علاوه بر اینکه توسط مشاوران املاک امکان‌پذیر است ، توسط خود مردم به‌عنوان متعاملین نیز به‌صورت رایگان قابل دریافت خواهد بود .

    مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از آمادگی دبیرخانه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات گلستان برای آموزش ثبت قرارداد در سامانه توسط متعاملین و بنگاه های ماشور املاک خبر داد و گفت : علاقمندان می توانند برای فراگیری آموزش ثبت قرارداد در سامانه خودنویس به دبیرخانه کارگروه به آدرس خیابان شهید بهشتی ، ساختمان شماره یک اداره کل راه و شهرسازی گلستان مراجعه و یا با شماره تلفن ۵-۲۲۲۳۱۳۱ داخلی ۳۰۹ تماس بگیرند .




    مطالب مرتبط

    سامانه خودنویس با هدف کاهش هزینه‌های واسطه‌گری و کاهش هزینه‌های مالی و غیرمالی معاملات مسکن از طریق ثبت رایگان قراردادهای اجاره توسط متعاملان به آدرس srem.mrud.ir ایجاد شده است .

    |

    یکی از اتفاقات بزرگ این دولت در حوزه بافت فرسوده رقم خورد . بافت فرسوده مورد تاکید دولت‌ها بوده است. میانگین سالانه بافت‌های فرسوده در دولت یازدهم و دوازدهم سالی ۴۷ هزار پروانه بوده است و در ۳ ساله دولت سیزدهم میانگین سالانه صدور پروانه در بافت فرسوده بیش از ۹۰ هزار پروانه ...

    |

    سامانه خودنویس با هدف کاهش هزینه‌های واسطه‌گری و کاهش هزینه‌های مالی و غیرمالی معاملات مسکن از طریق ثبت رایگان قراردادهای اجاره توسط متعاملان به آدرس srem.mrud.ir ایجاد شده است .

    |

    این میزان قیر رایگان برای بازآفرینی محلات هدف شهرهای خان ببین ، گمیشان ، سیمین شهر ، فاضل آباد ، گنبد ، رامیان و آق قلا تصویب و تخصیص گردید .

    |

    بانک های استان مکلف به پرداخت تسهیلات وام ودیعه مسکن با اولویت افراد معرفی شده توسط نهادهای حمایتی هستند .

    |

    نظرات کاربران