در حال بارگذاری ...
  • حساب صد امام بستری برای تامین سرپناه بی پناهان

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، حامد حاجی گفت : به کمک مردم و انجمن خیرین مسکن ساز موفق شدیم که مسکن احداث کنیم . به همین دلیل خیرین مسکن ساز با مراجعه خود به ادارات بنیاد مسکن با استفاده از دستگاه پوز تعبیه شده مشارکت خود را نشان می دهند . این اقدام باعث کاهش قیمت تمام شده مسکن نیز می شود .

    وی خاطرنشان کرد : در برخی مواقع برخی خیرین مسکن ساز علاوه بر دادن نیروی کار رایگان در پروژه‌های عمرانی بنیاد مسکن و مشغول به کار شدن آنها در پروژه ها ، برخی خدمات مهندسی رایگان و حتی مصالح ساختمانی رایگان نیز می تواند در کاهش قیمت تمام شده مسکن کمک کند .

    وی گفت : برای مصرف منابع حساب ۱۰۰ امام ۶ سرفصل از جمله تجهیز مساکن محرومان ، تعمیر واحدهای مسکونی افراد نیازمند ، پرداخت بخشی از رهن و اجاره مستاجران تعریف شده که تا کنون برای بسیاری از موارد از منابع حساب ۱۰۰ امام استفاده شده‌ است .

     

     

     

     
     
     
     
     




    مطالب مرتبط

    دولت و وزارت راه و شهرسازی آنچه را که تعهد شده است با توان و قدرت بیشتر سرعت می‌بخشد. اکنون در حوزه مسکن حمایتی که مورد توجه دولت است و از طرفی در قانون به آن اشاره کرده‌اند، اولویت دهک‌های پایین و کارگران است .

    |

    تفاهم‌نامه‌هایی بین بنیاد مسکن با کمیته امداد امام (ره) برای احداث ۳۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان این کمیته و ۱۰ هزار واحد با سازمان بهزیستی به امضا رسید که هم اکنون و در مجموع از تعداد کل ۴۰ هزار واحد تفاهم شده ۲۵ هزار واحد تکمیل و تحویل مددجویان شده است .

    |

    اکنون از ۴۱۸۹ واحد سهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در طرح نهضت ملی مسکن ، بیش از ۱۱٠٠ واحد آن به بهره برداری رسیده و مابقی از ۷۵ تا ۱٠٠ پیشرفت فیزیکی داشته‌اند .

    |

    هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، حمیدرضا سهرابی ، معاون امور مسکن و عمران شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    نظرات کاربران