در حال بارگذاری ...

تحویل ۳۵۰۰ سند مالکیت تفکیکی اراضی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سطح استان فارس

سند این اراضی به‌منظور اخذ تسهیلات نهضت ملی مسکن در رهن بانک‌های عامل قرار می‌گیرد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت : ۳۵۰۰ فقره سند مالکیت تفکیکی اراضی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سطح استان فارس توسط استاندار فارس با پیگیری‌های اداره کل راه و شهرسازی تحویل این اداره کل شد .

ناصر رضایی گفت : این سند مالکیت تفکیک اراضی مربوط به پروژه‌های نهضت ملی شهرستان‌های بوانات ، ارسنجان ، زرین دشت و شیراز است .

وی اضافه کرد : این اسناد تفکیکی اراضی واگذاری نهضت ملی مسکن به مردم هستند که پس از طرح در کارگروه‌های مربوطه تغییر کاربری و تفکیک شده و اسناد قطعات تفکیکی با همکاری و تعامل اداره کل ثبت اسناد و املاک استان صادر شده است .

مدیرکل راه و شهرسازی فارس اظهار کرد : سند این اراضی به‌منظور اخذ تسهیلات نهضت ملی مسکن در رهن بانک‌های عامل قرار می‌گیرد .




مطالب مرتبط

۳۳۰۰ واحد از ظرفیت این شهرک در راستای قوانین حمایتی طراحی شده و به طرح بزرگ نهضت ملی مسکن اختصاص داده می‌شود و نیاز فعلی مردم را بر اساس تعهدات دولت در طرح نهضت ملی مسکن برطرف می‌کند .

|

تخصیص زمین به تمامی متقاضیان نهضت ملی مسکن که گروه‌بندی را انجام داده‌اند ، صورت گرفته و به‌زودی برگه واگذاری اراضی به آنها تحویل داده خواهد شد .

|

به منظور اطلاع‌رسانی هرچه بهتر به متقاضیان نهضت ملی مسکن ، مقرر کردیم پروژه‌هایی که بیشترین پیشرفت فیزیکی دارند ، نسبت به آماده‌سازی و تجهیز یک واحد به صورت نمونه اقدام کنند .

|

تامین منابع مالی واحدهای مسکونی مهر باقیمانده که دارای پیشرفت فیزیکی بالایی هستند از طریق صندوق ملی مسکن تکمیل خواهد شد . برخی الزاماتی که صندوق ملی مسکن برای تامین منابع مالی این بخش از پروژه‌های مسکن مهر در نظر گرفته ، بعضاً پروژه‌ها را با مشکل مواجه کرده است .

|

رویکرد شرکت عمران شهرهای جدید در توسعه شهر جدید مهرگان ، توجه ویژه به خودکفایی شهری به خصوص در زمینه اقتصادی و خدمات‌رسانی است . به‌طوری‌که همزمان با ساخت و سازهای مسکونی ، باید با استفاده از منابع درآمدی داخلی شهر ، روند توسعه را تسریع بخشیم .

|

نظرات کاربران