در حال بارگذاری ...
  • تحویل ۳۵۰۰ سند مالکیت تفکیکی اراضی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سطح استان فارس

    سند این اراضی به‌منظور اخذ تسهیلات نهضت ملی مسکن در رهن بانک‌های عامل قرار می‌گیرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت : ۳۵۰۰ فقره سند مالکیت تفکیکی اراضی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سطح استان فارس توسط استاندار فارس با پیگیری‌های اداره کل راه و شهرسازی تحویل این اداره کل شد .

    ناصر رضایی گفت : این سند مالکیت تفکیک اراضی مربوط به پروژه‌های نهضت ملی شهرستان‌های بوانات ، ارسنجان ، زرین دشت و شیراز است .

    وی اضافه کرد : این اسناد تفکیکی اراضی واگذاری نهضت ملی مسکن به مردم هستند که پس از طرح در کارگروه‌های مربوطه تغییر کاربری و تفکیک شده و اسناد قطعات تفکیکی با همکاری و تعامل اداره کل ثبت اسناد و املاک استان صادر شده است .

    مدیرکل راه و شهرسازی فارس اظهار کرد : سند این اراضی به‌منظور اخذ تسهیلات نهضت ملی مسکن در رهن بانک‌های عامل قرار می‌گیرد .




    مطالب مرتبط

    ۳۳۰۰ واحد از ظرفیت این شهرک در راستای قوانین حمایتی طراحی شده و به طرح بزرگ نهضت ملی مسکن اختصاص داده می‌شود و نیاز فعلی مردم را بر اساس تعهدات دولت در طرح نهضت ملی مسکن برطرف می‌کند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در مکاتبه با استاندار فارس ضمن ابلاغ مصوبه با موضوع مغایرت اساسی طرح تفصیلی با طرح ...

    |

    موضوع اصلاح حریم و الحاق اراضی به محدوده شهری پردیس برای اجرای نهضت ملی مسکن در این نشست بررسی شد و با رفع تداخل با منطقه حفاظت شده محیط زیست و همچنین رفع تداخل با تقسیمات کشوری با رای اکثریت آرا با الحاق این اراضی به محدوده شهر پردیس موافقت شد .

    |

    در ۱۶ سایت نهضت ملی مسکن که آماده‌سازی آن توسط شهرداری‌ها در حال اجرا است ، موضوع خدمات روبنایی (ساخت مسجد ، مدرسه و واحدهای تجاری) پیگیری و با اداره کل نوسازی مدارس استان جهت ساخت مدرسه توافق صورت گرفته است .   

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهر جدید مهستان گفت : ۸ هزار و ۹۳۰ واحد مسکونی باقیمانده از مساکن مهر مهستان در پنج نوبت طی دولت سیزدهم ...

    |

    نظرات کاربران