در حال بارگذاری ...
  • پیشگیری از تصرف حدود ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی در شهرستان میرجاوه

    از عموم مردم درخواست می‌شود در صورت مشاهده موارد تصرف و تعرض به اراضی دولتی مراتب را فوراً از طریق تماس با شماره تلفن ۱۶۵۶ و یا شماره پیامک ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ به یگان حفاظت از اراضی دولتی استان اطلاع دهند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان مرزی میرجاوه از پیشگیری از تصرف حدود ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی این شهرستان به ارزش ۳ هزار میلیارد ریال در فروردین ماه سال جاری خبر داد .

    عبدالجبار اودک گفت : با هوشیاری و تلاش یگان حفاظت از اراضی این اداره و اداره کل راه و شهرسازی استان زمین‌های مذکور در همان مرحله نخست پیش از انجام هرگونه اقدام فیزیکی از سوی متصرفان شناسایی و به بیت‌المال بازگردانده شد .

    وی با قدردانی از همکاری و مساعدت دستگاه قضایی ، نیروی انتظامی و معتمدین گفت : در راستای منافع عامه و با هدف صیانت از اراضی دولتی ، یگان حفاظت از اراضی این اداره همسو با سیاست‌های اداره کل راه و شهرسازی استان با بهره‌گیری از اصل اساسی پیشگیری ، حتی بعد از ساعات اداری و در ایام تعطیل نیز از اراضی ملی بازدید نموده و در صورت بروز هرگونه مورد تصرف به فوریت اقدام به رفع آن می‌کند .

    سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان میرجاوه تأکید کرد : همچنین یگان حفاظت این اداره با حمایت دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با زمین‌خواران نداشته و تصرف اراضی دولتی به هر بهانه‌ای ، نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضایی و محکومیت کیفری و قلع‌وقمع و زیان ناشی از آن برای متصرفان به همراه ندارد . از عموم مردم درخواست می‌شود در صورت مشاهده موارد تصرف و تعرض به اراضی دولتی مراتب را فوراً از طریق تماس با شماره تلفن ۱۶۵۶ و یا شماره پیامک ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ به یگان حفاظت از اراضی دولتی استان اطلاع دهند .




    مطالب مرتبط

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری شهرداری عسگران ، قطعه زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع پس از اخذ مجوزهای لازم ، توسط راه و شهرسازی از شهرداری خریداری و جهت اجرای طرح نهضت ملی ساخت مسکن در این شهر پیش بینی شده است .

    |

    سازمان ملی زمین و مسکن موفق شد در اخذ اراضی سایر دستگاه‌ها برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۵۹۰۰ هکتار اراضی را شناسایی کند و سند این اراضی برای تخصیص به تولید مسکن، اخذ شده است . همچنین با تلاش‌های انجام شده ۲۳ هزار هکتار زمین بخشی خصوصی برای ساخت مسکن شناسایی شد .

    |

    ارزش کارشناسی شده اراضی مورد نظر افزون بر ۲۰ میلیارد تومان برآورد شده است .

    |

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کنند .

    |

    نظرات کاربران