در حال بارگذاری ...
  • تایید بیش از یک هزار و ۴۱۵ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان گرمه

    با توجه با اهمیت طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت و رسیدن به فصل کاری برای احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن به صورت هفتگی شورای مسکن ویژه هر یک از شهرستان‌های استان با حضور فرماندار و شهردار و شورای شهر آن شهرستان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از تایید بیش از یک هزار و ۴۱۵ متقاضی در نهضت ملی مسکن شهرستان گرمه خبر داد .

    جلسه شورای تأمین مسکن ویژه شهر گرمه به ریاست مهدی رشیدی ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، مدیر کل و معاونین راه وشهرسازی استان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی ، فرماندار شهرستان گرمه و دیگر اعضای شورای مسکن برگزار شد .

    سیدعلی میرکریمی مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی گفت : در شهرستان گرمه تاکنون بیش از دو هزار و ۵۴۲ متقاضی در طرح نهضت ملی ثبت نام کردند که از این تعداد یک هزار و ۴۱۵ نفر تایید شدند و ۹۲۱ متقاضی واریز وجه خود را انجام داده اند و برای ۷۲۱ متقاضی نیز تخصیص پروژه صورت گرفته است . با توجه با اهمیت طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت و رسیدن به فصل کاری برای احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن به صورت هفتگی شورای مسکن ویژه هر یک از شهرستان‌های استان با حضور فرماندار و شهردار و شورای شهر آن شهرستان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار خواهد شد .

    میرکریمی افزود : با توجه به رسیدن فصل کاری بانک‌ها هیچ توجهی به بخش نامه‌های موجود برای پرداخت تسهیلات به بخش نهضت ملی مسکن ندارند و البته بانک مسکن به عنوان بانک پیش رو به تعهدات خود در این بخش عمل کرده است و تاکنون بیش از تعهد خود اعتبارات پرداخت کرده است .

    عبدالحسین قاضوی ، فرماندار شهرستان گرمه در جلسه شورای مسکن اظهار کرد : در ماه‌ها و سال‌های گذشته متقاضیان با مراجعه به فرمانداری شهرستان گرمه از عدم احداث مسکن در این شهرستان رنج می‌بردند ولی الان با احداث مسکن و رونق مسکن در این شهرستان خوشحال هستند و فقط مشکلات کوچکی وجود دارد که با برگزاری جلسات شورای مسکن قابل حل خواهد بود .

    مهدی رشیدی ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی نیز در این جلسه با اشاره به مشکلات اخذ تسهیلات حوزه مسکن برای مردم عنوان کرد : برخی از بانک‌ها در حوزه مسکن شهری فقط باعث آزار مردم شده اند و هیچ علاقه ای برای ارائه خدمات به مردم استان ندارند و تعهدات بعضی از بانک‌ها تاکنون در استان انجام نشده است .

    رشیدی بر نظارت عالیه ذیل شورای مسکن توسط راه و شهرسازی و فرمانداران استان تأکید و گفت : نظارت و ارزیابی بانک‌ها بر مبنای عملکرد واقعی و نه مسیر آن انجام شده و گزارش عدم همکاری بانک‌ها به نهاد ریاست جمهوری ارسال می‌شود .




    مطالب مرتبط

    این ۱۳ مدرسه با ظرفیت ۱۱۴ کلاس درس در شهرهای بجنورد ۳ مدرسه ، شیروان ۲ مدرسه ، اسفراین ۲ مدرسه ، فاروج ، جاجرم ، گرمه ، درق ، ایور و تیتکانلو هر کدام ۱ مدرسه با مساحت بیش از ۱۳ هزار مترمربع با اعتباری بیش از ۶۳۵ میلیارد ریال احداث خواهد شد که می تواند به ارتقاء استاندارد تحصیلی و ...

    |

    موافقت با ۶ طرح سرمایه گذاری و اشتغالزایی در زمینه گردشگری ، صنعت ، صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و پرورش دام و طیور در ۵ شهرستان بجنورد ، سملقان ، فاروج ، شیروان و گرمه از دیگر مصوبات این جلسه بود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

    |

    از جمله مهمترین پرونده های این جلسه ، موافقت با الحاق ۱۵ هکتار به محدوده شهر اسفراین در راستای نهضت ملی مسکن بود که انتظار می رود با الحاق این محدوده و محدوده های دیگری که در دستورکار نهضت ملی اسفراین قرار دارد ، گام موثری در راستای تامین زمین مورد نیاز این شهر در قالب برنامه ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه رفع موانع پروژه نهضت ملی مسکن ۱۱۲۰ واحدی برکت بجنورد با حضور مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی و پیمانکاران جدید پروژه ...

    |

    نظرات کاربران