در حال بارگذاری ...
  • معرفی اراضی مستعد ساخت مسکن در ۹ استان از سوی وزارت نفت

    سازمان ملی زمین و مسکن در اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن تاکنون موفق به شناسایی ۲ هزار و ۷۷۶ هکتار اراضی مازاد سایر دستگاه‌ها شده است که بیش از ۳۷۰ هکتار آن متعلق به وزارت نفت بوده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت : در اجرای تفاهم‌نامه مشترک وزارت راه و شهرسازی و وزارت نفت ، اراضی مستعد ساخت مسکن در ۹ استان برای طرح نهضت ملی مسکن به سازمان ملی زمین و مسکن معرفی شد .

    ارسلان مالکی گفت : در اجرای تفاهم‌نامه مشترک وزارت راه و شهرسازی و وزارت نفت اراضی مستعد ساخت مسکن در ۹ استان برای طرح نهضت ملی مسکن به سازمان ملی زمین و مسکن معرفی شد .

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به تفاهم‌نامه مشترک وزارت راه و شهرسازی و وزارت نفت ، افزود : نمایندگان وزارت نفت اراضی مازاد متعلق به این وزارت‌خانه را در استان‌های خوزستان ، قم ، قزوین ، کردستان ، کرمانشاه ، سمنان ، مرکزی ، بوشهر و هرمزگان به سازمان ملی زمین و مسکن معرفی کردند .

    معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد : موضوع این تفاهم‌نامه تولید و عرضه حداقل ۸۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور است .

    گفتنی است سازمان ملی زمین و مسکن در اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن تاکنون موفق به شناسایی ۲ هزار و ۷۷۶ هکتار اراضی مازاد سایر دستگاه‌ها شده است که بیش از ۳۷۰ هکتار آن متعلق به وزارت نفت بوده است .




    مطالب مرتبط

    برگزاری میزگردهای تخصصی در حوزه املاک ، امور حقوقی ، واگذاری زمین ، فنی و مهندسی و همچنین بانک زمین از اهداف این همایش است . هم‌فکری و هم افزایی و تبادل اطلاعات و تجربیات در بین استان‌ها از مهم‌ترین عوامل برگزاری همایش منطقه‌ای در اردبیل است .

    |

    سازمان ملی زمین و مسکن موفق شد در اخذ اراضی سایر دستگاه‌ها برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۵۹۰۰ هکتار اراضی را شناسایی کند و سند این اراضی برای تخصیص به تولید مسکن، اخذ شده است . همچنین با تلاش‌های انجام شده ۲۳ هزار هکتار زمین بخشی خصوصی برای ساخت مسکن شناسایی شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن بر پایش و انتقال تجربیات مثبت استان‌ها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد ...

    |

    تمامی اراضی که به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است با کارهای کارشناسی و همچنین مطالعات فرونشستی که در همکاری با مرکز تحقیقات انجام می‌شود به نتیجه رسیده است و در این کار شورای‌عالی شهرسازی و معماری نیز نهایت دقت و مراقبت را داشته است .

    |

    در قالب طرح نهضت ملی مسکن ، زمین رایگان و تسهیلات لازم در اختیار پیمانکار تحویل شود تا مجتمع هایی به صورت انبوه ساخته و در اختیار جامعه ایثارگران فاقد مسکن قرار گیرد .

    |

    نظرات کاربران