در حال بارگذاری ...
  • محوریت ساخت پروژه‌ها در نهضت ملی مسکن با مردم است

    دولت در خصوص رفع موانع صدور پروانه و تسهیلات پای کار است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی گفت : نکته مهم و قابل توجه اینکه در نهضت ملی مسکن و در مرحله ساخت محوریت خودم مردم باشد .

    روح اله اکبری در حاشیه بازدید از سایت ۷۰ هکتاری نهضت ملی مسکن در شهرستان دلفان ، اظهار کرد : امیدواریم با آماده سازی دستگاه‌های خدمات رسان در این سایت زودتر مستقر شود و مردم بتوانند کار را شروع کنند .

    وی بر حمایت دولت از نهضت ملی مسکن تاکید کرد و گفت : دولت در خصوص رفع موانع صدور پروانه و تسهیلات پای کار است .

    دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی بیان کرد : بنیاد مسکن همانطور که کار آماده سازی سایت را انجام می‌دهد در مرحله ساخت هم حمایت‌های لازم را انجام دهد . نکته مهم و قابل توجه اینکه در نهضت ملی مسکن و در مرحله ساخت محوریت خودم مردم باشد .




    مطالب مرتبط

    در حال حاضر جابجایی بالای جمعیت یکی از دلایل مشکلات ما در تأمین مسکن به شمار می رود چراکه درجایی که ظرفیت سازی شده تمایل و یا قدرت خرید کافی برای اسکان وجود ندارد و در مقابل جایی که ظرفیت سازی نشده تمایل زیادی از سوی مردم برای سکونت دیده می شود .

    |

    شرکت عمران شهرهای جدید تکمیل واحدهای مسکن مهر در دولت سیزدهم را در برنامه قرارداد و در این دولت ۶۰ هزار و ۳۴۶ واحد افتتاح و تحویل شد. در این بخش ۱۸ هزار واحد در تعهد شرکت عمران شهرهای جدید باقیمانده است که در برنامه است تا پایان سال تکمیل و تحویل شود .

    |

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    شهرک دولتی دورخ دره که طرح جامع آن به تصویب رسید ظرفیت پذیری بیش از ۲۸ هزار نفر را دارد که این خود گام بزرگی در جهت تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر سقز است .

    |

    ۸۵ متقاضی که قرارداد واگذاری را دریافت کردند ، باید از زمان دریافت قرارداد واگذاری ، ظرف مدت زمانی ۳ ماه ، پروانه ساختمانی را دریافت و به اداره راه و شهرسازی شهرستان دامغان تحویل دهند .

    |

    نظرات کاربران