در حال بارگذاری ...
  • اهتمام بر رونق ساخت و ساز در شهر جدید گلمان

    اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن نیز در شهر جدید گلمان در حال انجام است و باید آماده سازی اراضی برای تسهیل اجرای طرح نیز بدون وقفه انجام گیرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت : رونق ساخت و ساز در شهر جدید گلمان با هدف توسعه این منطقه در اولویت بوده و این مسئله با جدیت دنبال می‌شود .

    رسول عطایی در دیدار با کارکنان شرکت عمران شهر جدید گلمان ، اظهار داشت : اولویت ما رفاه حال مردم ساکن در شهر جدید گلمان بوده و در این راستا نیز توسعه زیرساخت‌ها مدنظر است .

    وی ادامه داد : توسعه مسیرهای دسترسی به شهر جدید گلمان و همچنین توسعه این منطقه برای جذب گردشگر از مهم‌ترین مسائلی است که باید در کانون توجه شرکت عمران شهر جدید گلمان باشد .

    سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت : پیگیری امورات توسعه شهر جدید گلمان با جدیت انجام می‌گردد و راه و شهرسازی استان با تمام توان پای کار است تا این روند بدون وقفه اجرایی شود .

    عطائی تاکید کرد : اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن نیز در شهر جدید گلمان در حال انجام است و باید آماده سازی اراضی برای تسهیل اجرای طرح نیز بدون وقفه انجام گیرد .

    در ادامه این جلسه مدیران و کارکنان شرکت عمران شهر جدید گلمان به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .




    مطالب مرتبط

    پروژه سه هزار و ۴۰۰ واحد مسکن از طرح های نهضت ملی مسکن در زمین ۸۰ هکتاری در دست اجراست و باید روند اجرایی این طرح تسریع یابد . طرح ۷۸۸ خودمالکی مسکن در شهر جدید گلمان نیز در دست اجراست که در حال حاضر ۴۴۰ واحد از این طرح به اتمام رسیده است .

    |

    در بخش مسکن حمایتی بانک های عامل کمتر از ۳۰ درصد عملکرد در پرداخت دارند و این رقم باید ظرف ۲ ماه آینده به بالای ۵۰ درصد برسد .

    |

    در حال حاضر احداث ۶۲۸ واحد مسکونی در سایت ۲۹ هکتاری غدیر شهر جدید گلمان آغاز شده و این طرح حدود ۱۰ درصد پیشرفت عمرانی دارد .

    |

    باید اطلاع‌رسانی دقیق و شفافی از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن روستایی در سطح شهرستان و روستاها انجام گیرد .

    |

    شهرک دولتی دورخ دره که طرح جامع آن به تصویب رسید ظرفیت پذیری بیش از ۲۸ هزار نفر را دارد که این خود گام بزرگی در جهت تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر سقز است .

    |

    نظرات کاربران