در حال بارگذاری ...

سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه و شهرسازی آذربایجان غربی

اجرای طرح نهضت ملی مسکن جزو اولویت‌های کاری اداره کل بوده و از تمامی ظرفیت و توان مهندسی استان در اجرای سریع و کیفی این طرح استفاده خواهد شد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت : سازمان نظام مهندسی بازوی فنی و تخصصی در اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی بوده و نقش مهم و به سزایی را در توسعه و اجرای طرح‌ها به خصوص در بخش مسکن دارد .

رسول عطائی در دیدار رئیس و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی ، اظهار کرد : بهره گیری از ظرفیت و توان مهندسان در جهت اجرای سیاست‌های دولت به خصوص در اجرای طرح‌های مسکن در دستور کار قرار دارد .

وی ادامه داد : تلاش می‌شود با به‌کارگیری پیمانکاران بومی و شرکت‌های دانش بنیان در این بخش بتوانیم گام‌های موثری را در بهبود شاخص‌های استانی برداریم .

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت : اجرای طرح نهضت ملی مسکن جزو اولویت‌های کاری اداره کل بوده و از تمامی ظرفیت و توان مهندسی استان در اجرای سریع و کیفی این طرح استفاده خواهد شد .

عطائی اضافه کرد : کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز در استان از دیگر موارد قابل اهمیت است که در این بخش نیز سازمان نظام مهندسی ساختمان می‌تواند نقش موثر و چشمگیری داشته باشد .

وی تاکید کرد : با نظارت بیشتر و دقیق‌تر بر ساخت و سازها می‌توان ساخت و سازهای کیفی و ایمن را در سطح استان افزایش داد .

در ادامه این جلسه رییس و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .




مطالب مرتبط

اراضی الحاق شده به محدوده شهر سلماس در اولویت اجرایی نهضت ملی مسکن است و استفاده از ظرفیت اراضی اوقافی در اولویت دوم بوده و باید مقدمات اجرایی شدن نهضت ملی مسکن در این اراضی فراهم شود .

|

از متقاضیان ثبت نام کننده دارای شرایط تعداد هشت هزار و ۱۶۱ متقاضی واریزی اولیه خود را انجام داده اند . از متقاضیان دارای شرایط تعداد ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده اند .

|

در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، الحاق ۴۲۸ هکتار زمین در اراضی شیخ صندل و ۶۳ هکتار زمین در زردشت در محدود شهر اهواز در کارگروه امور زیربنایی استان تصویب شد .

|

تا به امروز ، ۱۲۲ هزار و ۳۱۵ نفر از متقاضیان مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان ثبت‌نام کرده‌اند که این آمار بیانگر تقاضای بالای مردم برای برخورداری از مسکن است .

|

تمام طرح‌های مسکن مهر این شهرستان تعیین تکلیف شده و میان دستگاه‌های مختلف برای گره گشایی از طرح‌های باقی مانده مسکن شوش تقسیم کار شده است .

|

نظرات کاربران