در حال بارگذاری ...
  • پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه ۱۸۴ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهر تیران

    ساخت پروژه ۱۴۶ واحدی طرح نهضت ملی مسکن تیران به صورت پیش ساخته در مرحله سفت کاری و طرح ۳۸ واحدی به صورت درجا در مرحله اتمام اسکلت است . از پنج هزار و ۵۶۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر تیران ، بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ متقاضی تأیید نهایی شده اند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت : اجرای پروژه ۱۸۴ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در شهر تیران ، تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت داشته است .

    سعید کاشفی اظهار کرد : پروژه ۱۸۴ واحدی طرح نهضت ملی مسکن تیران در دو سایت ۱۴۶ و ۳۸ واحدی در مجموع در زمینی به مساحت ۲۴ هزار متر مربع در حال ساخت است . اجرای پروژه ۱۸۴ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در شهر تیران ، تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است .  

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون عنوان کرد : ساخت پروژه ۱۴۶ واحدی طرح نهضت ملی مسکن تیران به صورت پیش ساخته در مرحله سفت کاری و طرح ۳۸ واحدی به صورت درجا در مرحله اتمام اسکلت است . از پنج هزار و ۵۶۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر تیران ، بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ متقاضی تأیید نهایی شده اند .  

    کاشفی در ادامه به دیگر اقدامات انجام شده و در حال اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر تیران اشاره و اضافه کرد : نقشه های معماری و سازه پروژه ۱۰۰ واحدی گروه ساخت فرهنگیان تیران به مساحت ۲ هکتار به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تهیه، پروانه ساختمانی اخذ و تخصیص زمین ها از طریق قرعه کشی انجام شده است . قرعه کشی اراضی معادل ۲۰۰ واحد از پروژه ۳۰۰ واحدی در اراضی به مساحت ۶ هکتار انجام شده و در مرحله طراحی نقشه های معماری سازه ، اخذ پروانه و انجام قرعه کشی مابقی است .  

    به گفته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون ، برای تأمین زمین ادامه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر تیران ، تفاهم نامه الحاق ۳۷ هکتار از اراضی دولتی سایت شمال این شهر و حدود ۱۷ هکتار در سایت شرق با شهرداری منعقد شده است .  

    وی خاطرنشان کرد : طرح تفکیکی این ۲ سایت تهیه و منتظر تصویب آن در کمیسیون ماده ۵ هستیم .  

    گفتنی است : شهر تیران مرکز شهرستان تیران و کرون در فاصله ۵۶ کیلومتری مرکز اصفهان واقع شده است .




    مطالب مرتبط

    این شهر فاقد اراضی دولتی مناسب در محدوده و حریم جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن است لذا پیگیری و اقدامات لازم در راستای تأمین زمین مورد نیاز به عمل آمده است .

    |

    شهر عسگران فاقد اراضی دولتی مناسب در محدوده و حریم جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن است لذا با تعاملات صورت گرفته با شهرداری قطعه زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع در قالب تهاتر با سایت ۱۸.۷ هکتاری کارگاهی از شهرداری خریداری و جهت اجرای طرح نهضت ملی ساخت مسکن در این شهر پیش بینی شد .

    |

    با پیگیری‌های به عمل آمده افتتاح حساب این متقاضیان در روزهای اخیر در بانک ملی انجام و بر اساس پیامک ارسالی ، متقاضیان حداکثر تا تاریخ مشخص شده، مبلغ ۴۰ میلیون تومان آورده اولیه خود را به شماره‌ حساب ایجادی واریز کنند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت : در حال حاضر بیش از ۳ هزار و ۱۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان حائز ...

    |

    آماده‌سازی این اراضی در قالب ۲ تفاهم نامه حدود ۹ هکتاری در شهرک جنوبی و حدود پنج هکتاری در شهرک شمالی رضوانشهر برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن منعقد شده است .

    |

    نظرات کاربران