در حال بارگذاری ...

تامین یک هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در استان زنجان برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن

در چند سال اخیر واگذاری زمین در بخش مسکن مهر ، اقدام ملی مسکن و نهضت ملی به صورت خیلی گسترده و قابل توجه اتفاق افتاده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت : یک هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در استان زنجان برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تامین شده است که بخشی از آن برای پوشش نیاز قانون جوانی جمعیت بوده است .

عبدالله حیدری با بیان اینکه معاونت املاک و حقوقی وظایف بسیار مهمی دارد ، گفت : تحصیل زمین ، تعیین تکلیف اراضی موات و انطباق زمین‌های محدوده شهری و حراست و حفاظت از اراضی ملی از وظایف مهم این معاونت است .

وی با اشاره به اینکه ۱۱ هزار هکتار از اراضی ملی استان زنجان تحت مالکیت سازمان ملی زمین و مسکن است ، اظهار کرد : یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن استان حفاظت از این اراضی را بر عهده دارد .

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت : در چند سال اخیر واگذاری زمین در بخش مسکن مهر ، اقدام ملی مسکن و نهضت ملی به صورت خیلی گسترده و قابل توجه اتفاق افتاده است .

حیدری با بیان اینکه این معاونت ۷۸۰ مورد پرونده حقوقی در دست دارد ، تاکید کرد : این معاونت با حداقل نیرو وظایف سازمانی خود را انجام می‌دهد . یک هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در استان زنجان برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تامین شده است که بخشی از آن برای پوشش نیاز قانون جوانی جمعیت بوده است .

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ، گفت : بخشی از زمین در دستور الحاق به محدوده شهری شهر زنجان است .




مطالب مرتبط

با تمام توان پیگیر حل مسائل و مشکلات پروژه‌های نهضت ملی مسکن هستیم و با وجود مشکلات مالی و اداری ، زمان زیادی را برای رفع این چالش‌ها داریم .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت : تلاش می‌کنیم تا از تمام ظرفیت وزارتخانه برای کاهش قیمت تمام شده پروژه های نهضت ملی ...

|

از ۲۷ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن بخش حمایتی ، تنها ۷ هزار نفر تعیین تکلیف نشده بودند و تک واریزی داشتند که از این تعداد به ۳ هزار و ۳۰۰ نفر در ثمین سه طی هفته‌های گذشته پیامک ارسال شد چرا که این تعداد در اولویت هستند .

|

ود ۲۰ هکتار زمین برای احداث کاربری‌های خدماتی ، تجاری و فرهنگی در این اراضی در نظر گرفته شده و از نظر استانداردهای شهرسازی ، شرایط خوبی دارد و نوع تفکیک هر قطعه ۲۰۰ متر مربع است که به هر ۲ خانوار ۲۰۰ متر زمین داده خواهد شد که دو واحد مسکونی با دو واحد پارکینگ خواهد بود به صورت ...

|

از هفته جاری ارسال پیامک به دو هزار و ۳۰۰ متقاضی که تک واریزی ۴۰ میلیون تومان داشتند آغاز شده است و این تعداد می‌توانند از امتیاز واگذاری زمین در «منطقه ثمین ۳» بهره‌مند شوند .

|

نظرات کاربران