در حال بارگذاری ...

تصویب بسته‌های تشویقی شهرسازانه برای دو شهر ملارد و گلستان

تاکنون دو شهر از ۴۸ شهر استان دارای بسته تشویقی شهرسازانه شده اند و انتظار داریم سایر شهرهای استان نیز مستندات خود را به دبیرخانه شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران جهت تصویب و طی فرایندهای قانونی ارائه کنند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در اولین جلسه کمیسیون ماده پنج استان تهران بسته های تشویقی شهرسازانه دو شهر دیگر مصوب شد .

حسین جنتی از تصویب بسته‌های تشویقی شهرسازانه (بسته ۱۹ بندی بازآفرینی محلات هدف) در اولین جلسه کمیسیون ماده پنج استان با حضور میرغراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و سایر مسئولان دستگاه‌های عضو برای شهرهای ملارد و گلستان خبر داد و گفت : محدودها و محلات هدف بهسازی و نوسازی و بازآفرینی و بررسی نقشه‌های مشمول و غیرمشمول جهت اجرای بسته تشویقی شورای عالی شهرسازی و معماری برای شهرهای ملارد و گلستان انجام شد و پرونده‌های موردی پنج شهر شهریار ، قدس ، رباط کریم ، ورامین و قرچک نیز مورد بررسی و تدقیق قرار گرفت .

جنتی در پایان افزود : تاکنون دو شهر از ۴۸ شهر استان دارای بسته تشویقی شهرسازانه شده اند و انتظار داریم سایر شهرهای استان نیز مستندات خود را به دبیرخانه شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران جهت تصویب و طی فرایندهای قانونی ارائه کنند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، طرح تفصیلی شهر مینودشت در کمیسیون ماده پنج استان گلستان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای بهبود و اصلاح ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در مکاتبه با شهردار و رییس شورای شهر تهران ، مصوبه مکان‌یابی و ضوابط و مقررات ساخت ...

|

در کمیسیون ماده پنج استان یک ضرب الاجل برای مالکان این اراضی در نظر گرفته شده که چنانچه پیش از موعد مقرر نسبت به دریافت پروانه از شهرداری و احداث بنا اقدام کنند ، زمین آن‌ها از طرح خارج خواهد شد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، کمیسیون ماده پنج قانون تاسیس شورای عالی شهرسازی و معماری شهرهای بندرگز ، نوکنده ، کردکوی ، بندر ترکمن ، جلین ، گنبد ، نگین ...

|

از مهم‌ترین موارد مطرح شده می‌توان به بررسی طرح تفکیکی سایت ۴۶ هکتاری نهضت ملی مسکن در شهر ملک آباد ، تغییر کاربری ، افزایش طبقات ، جانمایی کاربری آموزشی مقیاس محله ، بررسی طرح تفکیکی سایت اداری و بررسی طرح اصلاحی شبکه معابر و... اشاره کرد .

|

نظرات کاربران