در حال بارگذاری ...
  • تفاهم دو وزارتخانه راه و شهرسازی و آموزش و پرورش برای تولید مسکن فرهنگیان در استان گلستان

    از مجموع متقاضیان حائز شرایط ۱۰۹ نفر تخصیص پروژه شده اند . این واحدهای مسکونی در شهرهای آزادشهر و بندر ترکمن قرار داشته و بدیهی است در صورت تامین زمین به فرهنگیان سایر شهرهای استان نیز تخصیص پروژه خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت : در راستای انعقاد تفاهم نامه‌ای فی مابین وزارت راه و شهرسازی و وزارت آموزش و پرورش ، در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای فرهنگیان گلستانی ، مسکن تولید خواهد شد .

    سید محمد حسینی اظهار کرد : با توجه به تعهد دولت سیزدهم برای تامین مسکن اقشار مختلف تفاهم نامه‌ای فی مابین وزارت راه و شهرسازی و مجموعه‌های وزارتی مختلف در سطح کشور منعقد شد . در این راستا طبق انعقاد تفاهم‌نامه فی مابین وزارت راه و شهرسازی و وزارت آموزش و پرورش ۱۷۰ هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان کشور احداث خواهد شد .

    حسینی ادامه داد : در استان گلستان نیز چهار هزار و ۲۸۷ متقاضی مسکن فرهنگیان ثبت نام کرده که از این تعداد پرونده ۳۶۳ متقاضی به تایید رسیده است .

    سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح کرد : از مجموع متقاضیان حائز شرایط ۱۰۹ نفر تخصیص پروژه شده اند . این واحدهای مسکونی در شهرهای آزادشهر و بندر ترکمن قرار داشته و بدیهی است در صورت تامین زمین به فرهنگیان سایر شهرهای استان نیز تخصیص پروژه خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    این میزان قیر رایگان برای بازآفرینی محلات هدف شهرهای خان ببین ، گمیشان ، سیمین شهر ، فاضل آباد ، گنبد ، رامیان و آق قلا تصویب و تخصیص گردید .

    |

    بانک های استان مکلف به پرداخت تسهیلات وام ودیعه مسکن با اولویت افراد معرفی شده توسط نهادهای حمایتی هستند .

    |

    طی توافقات انجام شده با سازمان جهاد کشاورزی و دانشگاه پیام نور استان برنامه ریزی برای واگذاری مجموعاً ۲.۷ هکتار زمین از جانب این دو دستگاه به طرح نهضت ملی مسکن در بندر ترکمن در دستور کار قرار دارد .

    |

    در شهرستان آزادشهر یک پروژه ۷۲ واحدی گروه ساخت در حال احداث است که این پروژه در مراحل مختلف ساخت اعم از سفت کاری و نازک کاری بوده و برخی از واحدها پیشرفت ۱۰۰ درصدی دارند .

    |

    نظرات کاربران