در حال بارگذاری ...

بررسی زیرساخت‌های آب و فاضلاب طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان مشهد

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت آبفاِی مشهد و مدیرکل راه و شهرسازی استان وضعیت ایجاد زیر ساخت های آب و فاضلاب نهضت ملی مسکن در شهرستان مشهد مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

در جلسه مشترک وحید داعی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی با حسین اسماعیلیان مدیر عامل شرکت آبفای مشهد که در محل اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی برگزار شد ، ایجاد زیر ساخت های آب و فاضلاب در شهرهای شهرستان مشهد در راستای عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن و چالش های موجود مورد بحث و تبادل نظر طرفین قرار گرفت .

بنابر این گزارش ؛ طرفین در مورد آخرین وضعیت اجرای زیرساخت های آب و فاضلاب نهضت ملی مسکن ، تسریع در فرایند دریافت بودجه تخصیصی و رفع موانع پیش رو رایزنی کردند و مقرر شد که به منظور هماهنگی های بیشتر جهت تسهیل اجرای این زیرساخت ها جلسات مشترکی را به منظور رفع موانع در کوتاه مدت و هماهنگی کیفی و کمی فی مابین کارشناسان برگزار کنند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی در همراهی مدیر کل دفتر امور نظارت عالی فنی پروژه های سازمان ملی زمین و مسکن در جریان ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی ، از اقدامات موثر وزارت راه و شهرسازی برای کنترل و مهار تلاطم در بازار زمین ، مسکن و اجاره ...

|

از مهم‌ترین موارد مطرح شده می‌توان به بررسی طرح تفکیکی سایت ۴۶ هکتاری نهضت ملی مسکن در شهر ملک آباد ، تغییر کاربری ، افزایش طبقات ، جانمایی کاربری آموزشی مقیاس محله ، بررسی طرح تفکیکی سایت اداری و بررسی طرح اصلاحی شبکه معابر و... اشاره کرد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت : با هدف بررسی اقدامات صورت گرفته پیرامون تکالیف بانک‌ها در طرح نهضت ملی مسکن ...

|

میزان تامین زمین در شهرستان فریمان ۹۲ هکتار به استعداد ۱۶۰۶ واحد مسکونی است که در شهر فریمان با ۲ سایت ، سفیدسنگ ۲ سایت ، شهر فرهادگرد یک سایت و قلندرآباد یک قطعه تخصیص پروژه شده‌اند .

|

نظرات کاربران