در حال بارگذاری ...
  • بررسی زیرساخت‌های آب و فاضلاب طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان مشهد

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت آبفاِی مشهد و مدیرکل راه و شهرسازی استان وضعیت ایجاد زیر ساخت های آب و فاضلاب نهضت ملی مسکن در شهرستان مشهد مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

    در جلسه مشترک وحید داعی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی با حسین اسماعیلیان مدیر عامل شرکت آبفای مشهد که در محل اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی برگزار شد ، ایجاد زیر ساخت های آب و فاضلاب در شهرهای شهرستان مشهد در راستای عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن و چالش های موجود مورد بحث و تبادل نظر طرفین قرار گرفت .

    بنابر این گزارش ؛ طرفین در مورد آخرین وضعیت اجرای زیرساخت های آب و فاضلاب نهضت ملی مسکن ، تسریع در فرایند دریافت بودجه تخصیصی و رفع موانع پیش رو رایزنی کردند و مقرر شد که به منظور هماهنگی های بیشتر جهت تسهیل اجرای این زیرساخت ها جلسات مشترکی را به منظور رفع موانع در کوتاه مدت و هماهنگی کیفی و کمی فی مابین کارشناسان برگزار کنند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی فراخوان جذب ایده رویداد توسعه نهضت ملی مسکن با مشارکت مردم را منتشر و از علاقه مندان ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی از تامین اراضی نهضت ملی مسکن به ارزش ۱۷۰ همت در استان خراسان رضوی خبر داد . ...

    |

    از مجموع حدود ۷ هزار نفر که تاکنون در این شهرستان حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن شناخته شده‌اند و فرآیند اختصاص و واگذاری واحدهای مسکونی به آنان در دست اقدام است ۵ هزار متقاضی مربوط به شهر گناباد و بقیه مربوط به شهرهای بیدخت و کاخک از توابع شهرستان گناباد هستند .

    |

    اقدام برای تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای چاپشلو ، نوخندان و لطف آباد نیز در حال انجام است .

    |

    خراسان‌رضوی در تعداد سایت‌های نهضت ملی مسکن از پیشگامان کشور است .

    |

    نظرات کاربران