در حال بارگذاری ...
  • تاثیر مهم سامانه خودنویس در کاهش تلاطمات بازار اجاره بهای مسکن

    با استفاده از این پلتفرم آنلاین ساده ، مستاجران می توانند به راحتی املاک موجود را پیدا کنند ، مستقیماً با صاحبخانه ها ارتباط برقرار کنند و قراردادهای اجاره را بدون هیچ هزینه اضافی و کاملا رایگان امضا کنند و به ثبت و اطلاع حاکمیت برسانند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت : راه‌اندازی و فعال شدن سامانه خودنویس تاثیر مهی بر بازار مسکن گذاشته است .

    بابک نجفیان با اشاره به طرح مهم سامانه خودنویس یادآور شد : سامانه خودنویس گام بسیار مهم و مثبتی جهت کاهش آشفتگی بازار اجاره و ایجاد فرآیند کارآمد برای ساماندهی بازار اجاره املاک است . سامانه خودنویس که توسط وزارت راه و شهرسازی راه اندازی شده است ، با حذف واسطه‌ها به ساده‌سازی ارتباطات بین مستاجران و صاحبخانه‌ها می پردازد و به همین علت در کاهش تلاطمات بازار تاثیر خوبی داشته است .

    نجفیان خاطرنشان کرد : سیستم این سامانه مبتنی بر خودنویسی است که به مستاجر و صاحبخانه اجازه می دهد بدون نیاز به واسطه قرارداد اجاره را منعقد کنند . با استفاده از این پلتفرم آنلاین ساده ، مستاجران می توانند به راحتی املاک موجود را پیدا کنند ، مستقیماً با صاحبخانه ها ارتباط برقرار کنند و قراردادهای اجاره را بدون هیچ هزینه اضافی و کاملا رایگان امضا کنند و به ثبت و اطلاع حاکمیت برسانند .

    معاون اداره کل راه و شهرسازی استان با اشاره به اینکه با استفاده از این سامانه خیال مستاجرانی که از افزایش و تغییر قیمت ها نگران بودند راحت می شود گفت : سامانه خودنویس یکی از مهم ترین اقدامات و برنامه های دولت سیزدهم و وزارت راه و شهرسازی به شمار می رود که توانسته است حق الزحمه های نجومی که مشاوران املاک می گرفتند را کاهش چشم گیری دهد .




    مطالب مرتبط

    پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری و دولت مردمی سیزدهم مبنی بر تامین مسکن حمایتی ویژه اقشار کم برخوردار ، این مسئله امروز در اولویت کاری مجموعه راه و شهرسازی استان قرار دارد و با امیدوارم با تعامل کلیه دستگاه های مرتبط بتوانیم در تولید مسکن استان جهت ایجاد کنیم .

    |

    از ابتدای امسال تمامی قراردادهای اجاره برای دریافت کدرهگیری رایگان صرفا در سامانه خودنویس ثبت می‌شوند . دریافت کد رهگیری در سامانه خودنویس هم توسط مشاوران املاک و هم خود مردم به عنوان متعاملین به صورت رایگان امکان پذیر است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری به تشریح اقدامات وزارتخانه در بخش مسکن و ساختمان پرداخت .

    |

    با روی کار آمدن دولت سیزدهم و ابلاغ قانون جهش تولید مسکن ، ما در وزارت راه و شهرسازی ، مکلف شدیم تا این سامانه را راه‌اندازی کنیم و سامانه خودنویس در همکاری با شرکت دانش‌بنیانی در دانشگاه تهران راه‌اندازی شد .

    |

    سامانه خودنویس با هدف کاهش هزینه‌های واسطه‌گری و کاهش هزینه‌های مالی و غیرمالی معاملات مسکن از طریق ثبت رایگان قراردادهای اجاره توسط متعاملان به آدرس srem.mrud.ir ایجاد شده است .

    |

    نظرات کاربران